MNC_ (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 09:28:39
moslima's hebben wat betreft relaties, seks en mannen strenge regels over hoe ze zich wel en niet mogen gedragen..
nou vraag ik me af als je getrouwd bent mag je dan echt alles met je man en jezelf ook laten zien naakt enz of moet er dan nog steeds enige bescheidenheid zijn?
|
ankarali.. (30)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 12:00:59
MNC_ zei:moslima's hebben wat betreft relaties, seks en mannen strenge regels over hoe ze zich wel en niet mogen gedragen..
nou vraag ik me af als je getrouwd bent mag je dan echt alles met je man en jezelf ook laten zien naakt enz of moet er dan nog steeds enige bescheidenheid zijn?
Naar mijn weten is alles mag.
Behalve ass je mag er wel aan zitten ruiken 
maar niet betreden
dus
ga je gang go bad baby   
|
  LUCKLUCK.. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 12:41:42
Je mag alles met je man doen, sex is belangerijk in de Islam. Je moet je man tevreden stellen en je man jou ook.
Je mag je rug niet omkeren als je man sex wilt en jij niet, tenzij je een goeie reden hebt. Je man mag ook geen rug naar jou toekeren.
Zoals mijn voorganger zei, je mag niet mee doen aan ass-fuck.
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 12:45:05
LUCKLUCKY zei:Je mag alles met je man doen, sex is belangerijk in de Islam. Je moet je man tevreden stellen en je man jou ook.
Je mag je rug niet omkeren als je man sex wilt en jij niet, tenzij je een goeie reden hebt. Je man mag ook geen rug naar jou toekeren.
dus eigelijk MOET ze het dan wel doen met hem ?
of ze wilt of niet.
|
  LUCKLUCK.. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 12:51:49
foei-jong-haai zei:LUCKLUCKY zei:Je mag alles met je man doen, sex is belangerijk in de Islam. Je moet je man tevreden stellen en je man jou ook.
of ze wilt of niet.
Nee, ik heb er speciaal bij gezet, als ze een goeie smoes heeft niet .. Bijv ernstige hoofdpijn, griep, of verkouden. Of ze kan niet lekker in haar vel zitten.
Ik hoor zo vaak vrouwen praten over hun mannetjes dat ze boos op hun zijn omdat zij geen sex wouden hebben vorig nacht .. En als je dan vraagt waarom wou je dan niet, dan hebben ze een smoes van, had geen zin om kleren uit te trekken, had geen zin om achteraf te gaan douchen. Dit zijn gewoon slappe smoesjes, onzin verhaaltjes .
Natuurlijk ben je niet verplicht om elke dag sex te hebben, maar de ene heeft meer behoeftes als de ander. Je hebt vrouwen die elke dag sex willen. Als je mannetje dan geen sex wilt, en zij vind sex belangerijk, dan vind ik het ''normaal'' dat ze vreemd gaat . OF HIJ natuurlijk.
Ik hoor vrouwen vaak zeggen, aaa ik heb hoofdpijn, blee ik heb dit pijn, moooo ik heb zus pijn. En als dit te vaak gebeurd, gaat een man natuurlijk vreemd. Waarom niet? Zou ik ook doen als ik man was.
|
 Aansteke.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 13:03:01
Als ze een goeie smoes heeft niet?? [Gewijzigd op 16 maart 2010 13:03:30]
|
  LUCKLUCK.. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 13:05:24
Geen smoes, maar reden, je weet heus wel wat ik bedoel !
|
 Aansteke.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 13:07:08
LUCKLUCKY zei:Geen smoes, maar reden, je weet heus wel wat ik bedoel !
Dan moet je het een reden noemen, geen smoes!
|
  LUCKLUCK.. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 13:15:22
Jij weet wel wat ik bedoel
maar voor jou REDEN.
Blij?
|
 Aansteke.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 13:17:13

Jah proost je met me mee?
|
  LUCKLUCK.. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 13:20:46
Ja, pak de glazen alvast !
|
MNC_ (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 13:29:37
en waarom mag je geen anale seks hebben dan?
ik ben nieuwsgierig niet erin geinterreseerd
maar je moet dus je man tevreden houden als hij seks wil en je hebt geen reden om het niet te doen moet je hem pleasen?
ik kan me gewoon niet voorsdtellen bij brave meisjes met hoofddoek of zonder die zich aan hun geloof houden enz dat die bijv zo'n seks kant hebben.. vandaar de vraag.
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 13:30:22
Vind het nog vreemd 
Er zijn zat dagen dat ik geen zin in sex heb zonder een geldige reden... gewoon echt geen zin.. moet er dan niet aan denken om maar ff sex te hebben alleen omdat mijn vriend dat wil 
Mannen en vrouwen kunnen nou eenmaal veel van elkaar verschillen qua libido en als het aan een man ligt willen sommige wel 2/3 keer op een dag... is geen beginnen aan 
Leuk voor als je net bij elkaar bent ofzo, maar na een tijdje bij elkaar te zijn en samenwonen, getrouwd zijn of kids gaat de lol van 3 keer op een dag er echt wel vanaf.
|
MNC_ (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 13:33:35
-Nika zei:Vind het nog vreemd 
Er zijn zat dagen dat ik geen zin in sex heb zonder een geldige reden... gewoon echt geen zin.. moet er dan niet aan denken om maar ff sex te hebben alleen omdat mijn vriend dat wil 
Mannen en vrouwen kunnen nou eenmaal veel van elkaar verschillen qua libido en als het aan een man ligt willen sommige wel 2/3 keer op een dag... is geen beginnen aan 
Leuk voor als je net bij elkaar bent ofzo, maar na een tijdje bij elkaar te zijn en samenwonen, getrouwd zijn of kids gaat de lol van 3 keer op een dag er echt wel vanaf.
hahahahahahaha helemaal mee eens
|
  LUCKLUCK.. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 13:34:00
MNC_ zei:en waarom mag je geen anale seks hebben dan?
ik ben nieuwsgierig niet erin geinterreseerd 
maar je moet dus je man tevreden houden als hij seks wil en je hebt geen reden om het niet te doen moet je hem pleasen?
ik kan me gewoon niet voorsdtellen bij brave meisjes met hoofddoek of zonder die zich aan hun geloof houden enz dat die bijv zo'n seks kant hebben.. vandaar de vraag.
Het is geen ingang maar een uitgang,
ten tweede is 't onhygienisch, je kan er zo veel ziektes mee oplopen .. En daarom is het verboden.
|
  LUCKLUCK.. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 13:39:07
-Nika zei:Vind het nog vreemd 
Ik ben het ook met je eens. Natuurlijk zijn er dagen dat je er geen zin in hebt, maar dit verschilt per persoon. En ik vind zelf persoonlijk dat alles een reden heeft . Waarom heb je geen zin? De vraag is niet voor jou bedoeld. Waarom jij geen zin hebt in sex boeit mij niet .
Maar als dit te vaak gebeurd, gaat een man/vrouw buiten sex zoeken.
Tuurlijk wordt het minder naderhand, daar ben ik het met je eens .
Maar ik zeg hoe het eigenlijk hoort in de Islam. Je voorkomt zo dat een man/vrouw vreemd gaat. MAAR, je moet wel een tussenweg vinden qua sex. Hij wilt meer, zij niet. Zij wilt meer en hij niet. Je kan hierover praten en een tussenweggetje vinden, niet?
|
MNC_ (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 13:47:05
LUCKLUCKY zei:-Nika zei:Vind het nog vreemd 
Ik ben het ook met je eens. Natuurlijk zijn er dagen dat je er geen zin in hebt, maar dit verschilt per persoon. En ik vind zelf persoonlijk dat alles een reden heeft  . Waarom heb je geen zin? De vraag is niet voor jou bedoeld. Waarom jij geen zin hebt in sex boeit mij niet  .
Tuurlijk wordt het minder naderhand, daar ben ik het met je eens  .
Maar ik zeg hoe het eigenlijk hoort in de Islam. Je voorkomt zo dat een man/vrouw vreemd gaat. MAAR, je moet wel een tussenweg vinden qua sex. Hij wilt meer, zij niet. Zij wilt meer en hij niet. Je kan hierover praten en een tussenweggetje vinden, niet?
ik begrijp het wel hoor dat je elkaar tevreden moet kunnen houden.. als het goed is walg je niet van je man/vrouw en komt de zin vanzelf wel als je 'bezig' bent.. ik heb liever dat ik af en toe geen zin heb en het wel doe dan dat mijn man een of andere hoer buiten gaat zoeken!
|
 TikeMyso.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 13:51:11
LUCKLUCKY zei:foei-jong-haai zei:LUCKLUCKY zei:Je mag alles met je man doen, sex is belangerijk in de Islam. Je moet je man tevreden stellen en je man jou ook.
of ze wilt of niet.
Nee, ik heb er speciaal bij gezet, als ze een goeie smoes heeft niet .. Bijv ernstige hoofdpijn, griep, of verkouden. Of ze kan niet lekker in haar vel zitten.
Ik hoor zo vaak vrouwen praten over hun mannetjes dat ze boos op hun zijn omdat zij geen sex wouden hebben vorig nacht .. En als je dan vraagt waarom wou je dan niet, dan hebben ze een smoes van, had geen zin om kleren uit te trekken, had geen zin om achteraf te gaan douchen. Dit zijn gewoon slappe smoesjes, onzin verhaaltjes  .
Natuurlijk ben je niet verplicht om elke dag sex te hebben, maar de ene heeft meer behoeftes als de ander. Je hebt vrouwen die elke dag sex willen. Als je mannetje dan geen sex wilt, en zij vind sex belangerijk, dan vind ik het ''normaal'' dat ze vreemd gaat  . OF HIJ natuurlijk.
Ik hoor vrouwen vaak zeggen, aaa ik heb hoofdpijn, blee ik heb dit pijn, moooo ik heb zus pijn. En als dit te vaak gebeurd, gaat een man natuurlijk vreemd. Waarom niet? Zou ik ook doen als ik man was.
Dus een man hoeft zich niet te leren beheersen? Dat maak ik er tenminste uit op. Alleen met goede reden ben je niet verplicht seks te hebben. Je zal maar eens een paar dagen kapot moe zijn. En waarom niet douchen vóór de seks? Wel zo prettig ipv ná de seks. Dan kan je altijd na de seks nog even snel je intieme deel wassen. De meeste mannen krijgen slaap na een orgasme, en als je dan moet douchen, ben je klaar wakker. Plus dat ik het hygiënischer vind om vóór de seks te douchen. Maar dat terzijde...
Ik vind dat een man zich ook moet leren beheersen, want wat als je vrouw voor een maand of zo, in het ziekenhuis komt te liggen? Dan kan de man zich wél beheersen omdat dat een goede reden is?
De ene mens heeft meer behoefte aan seks dan de ander. Een tussenweg vinden lijkt mij dan wel het gezondst. Je hebt toch ook nog een hand?!
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 14:19:58
LUCKLUCKY zei:
Ik ben het ook met je eens. Natuurlijk zijn er dagen dat je er geen zin in hebt, maar dit verschilt per persoon. En ik vind zelf persoonlijk dat alles een reden heeft  . Waarom heb je geen zin? De vraag is niet voor jou bedoeld. Waarom jij geen zin hebt in sex boeit mij niet  .
Tuurlijk wordt het minder naderhand, daar ben ik het met je eens  .
Ik snap wat je bedoelt, maar dan is het meer dat je in een huwelijk goed met elkaar moet kunnen communiceren over wat je beide wil.
Zullen er nu niet veel vrouwen zijn die hun man hun gang maar laten gaan terwijl ze geen zin in sex hebben puur en alleen, omdat het volgens het geloof zo hoort?
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 14:22:48
MNC_ zei:
ik begrijp het wel hoor dat je elkaar tevreden moet kunnen houden.. als het goed is walg je niet van je man/vrouw en komt de zin vanzelf wel als je 'bezig' bent.. ik heb liever dat ik af en toe geen zin heb en het wel doe dan dat mijn man een of andere hoer buiten gaat zoeken!
Dus dan heb je sex tegen je zin in, alleen omdat hij anders vreemd kan gaan 
Je hoort toch met elkaar te kunnen praten en hij hoort toch aan te geven wanneer hij het moeilijk begint te vinden en dat hij niet meer zonder sex kan... dan kan je samen een oplossing vinden ipv hem maar gewoon zijn zin geven om hem bij je te houden.
|