Hartelij.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 18 augustus 2010 01:05:26
Laten we daar maar beter niet over hebben :/
|
19O7 (25)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 18 augustus 2010 14:06:38
pfff sukkels met hun verkeerde anons kom met wat nieuws 
hier op chatnu heb je meer FB fans dan GS fans, bijna al mijn vrienden zijn FB fans, in NL heb je gewoon meer FB fans dat weet ik zeker.
alleen in Turkije zijn er momenteel meer GS fanatiekjes maar wereldwijd meer FB.
er was ooit een artikel op een sportsite dat GS de meeste bezoekers op hun website in Turkije had en FB van de wereld. [Gewijzigd op 18 augustus 2010 14:07:11]
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 augustus 2010 00:53:30
@ Ultraslan:
+ 2 penalty's van Sivasspor zijn ook niet gegeven.
http://www.youtube.com/watch?v=ageAbLSswas
@1907
Het is eigenlijk juist andersom, in Turkije heeft men over het algemeen meer symphatie voor Fenerbahçe.
Dit blijkt ook uit het aantal verkochte producten; seizoenskaarten, shirts, Fenercell abonnementen, Fenerbahçe kart, Fenerium producten etc.
Maar ne alaka, nerden çikti ki bu simdi?
|
Luidruch.. (20)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 augustus 2010 01:42:59
19O7 zei:pfff sukkels met hun verkeerde anons kom met wat nieuws
hier op chatnu heb je meer FB fans dan GS fans, bijna al mijn vrienden zijn FB fans, in NL heb je gewoon meer FB fans dat weet ik zeker.
alleen in Turkije zijn er momenteel meer GS fanatiekjes maar wereldwijd meer FB.
er was ooit een artikel op een sportsite dat GS de meeste bezoekers op hun website in Turkije had en FB van de wereld. 
Bro uhm denk ff logisch na hoeveel mensen discussieren hier over voetbal? naar mijn weten niet boven de 10 ofzo.. (jaja vroeger waren het heel wat meer)
En over dat vrienden van je.. mijn vriendenkring (de Turken) bestaat ook uit 90% GS fans ?
zoals nakaH al zei "ne alaka". maargoed moest dit ff kwijt
Pf Trabzonspor krijgt het wel moeilijk deze week 
Vanavond UIT tegen Liverpool en in de competitie tegen Fenerbahce..
Selectie van Trabzon voor vanavond:
1- İBRAHİMA YATTARA
2- UMUT BULUT
3- SELÇUK İNAN
4- EGEMEN KORKMAZ
5- ONUR KIVRAK
6- TOLGA ZENGİN
7- SERKAN BALCI
8- HRVOJE CALE
9- ARKADİUSZ GLOWACKİ
10- CEYHUN GÜLSELAM
11- BARIŞ ATAŞ
12- TEOFİLO GUTİERREZ
13- JAJA
14- ALANZİNHO
15- GUSTAVO COLMAN
16- BURAK YILMAZ
17- GİRAY KAÇAR
18- FERHAT ÖZTORUN
19- SEZER BADUR
Fenerbahce krijgt het vast ook niet makkelijk tegen PAOK uit..
|
 ultrAsla.. (20)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 augustus 2010 02:42:43
@ Nakah : 1e postie bij sec. 37 hij kijkt naar de bal, en laat zich heel simpel vallen.. al voordat die bal bij hem is.. Die van Lucas Neill scheids kan hem inderdaad geven maar ook niet geven.. Afstand met de bal en Neill is erg klein.. Bovendien beschermt hij zn gezicht richting van de bal veranderd niet echt, anders zou die tegen zn gezicht aankomen..
Natuurlijk vind ik het ook geen reden om te verliezen hoor, het was duidelijk dat sivas fysiek er veel sterker voor stond. Middenveld van Gs vind ik gwn zwakker dan vorig jaar.. Cana + Ayhan + Sarp = Mehmet Topal
Pino + Serdar ozkan = niet eens de helft van Keita 
Bestuur is heeeeeel fout bezig
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 augustus 2010 03:15:41
Ik heb de video nog eens goed bekeken en ik ben zeker niet van mening veranderd, en dat zeg ik niet omdat ik voor FB ben.
Servet houdt zijn tegenstander duidelijk vast aan zijn shirt, hij heeft niks met de bal te maken.
Dat de speler van Sivas zich daarna laat vallen is wel duidelijk, maar volgens de spelregels is het gewoon een penalty. Ik heb vaak gezien dat er voor dit soort acties een penalty wordt gegeven..
En de handsbal van Neil is gewoon een handsbal, zelfbescherming of niet.
Je zei dat er ook 2 fatale fouten zijn gemaakt in het nadeel van GS.
Als je het zo bekijkt, dat waren ook spelsituaties waarvan je kan zeggen dat de scheids hem kan geven of niet..
Maargoed we hoeven het niet perse met elkaar eens te zijn natuurlijk.
Op naar de volgende wedstrijden..
|
 FeNeRbaH.. (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 25 augustus 2010 19:49:10
Wat vinden jullie van deze huidige Fener??..
Ik vond het begin tegen Trabzon zeer slecht!! 2 snelle doelpunten tegen..
Daarna een beetje recht getrokken en de 2-1 gemaakt , maar helaas weer door een dode bal moment netals bij de eerste doelpunt gelijk 1 om de oren gekregen zodat we weer met 2 verschil achter stonden!! Maar Fener gaf weer niet op en maakte de aansluitingstreffer en miste daarna nog 2 grote kansen!!.mededankzij ook door een sterk invallende Stoch!!
Begin 2e helft weer een bagger Fenerbahce, Trabzon die 4 100% kansen creerde inclusief een onterechte pingel..
Na de gestopte pingel werd Fener weer wakker en trokken ze het speelbeeld recht en probeerden ze nog kleine kansjes te creeren met Niang, maar Onur was weer sterk aan het keepen!!!
Nou als ik deze 2 dingen naast elkaar breng zien we dus duidelijk dat er een concentratieverlies is bij Fener, ze spelen niet constant.. Het kan dus aan Aykut liggen dat hij de spelers niet kan oppeppen ofzo? wat is dit toch.. je verwacht juist een Fener die bloed ruikt na de gemiste kansen in de 1e helft en zo de 2e helft gaat beginnen, maar nee hoor..
Maargoed het zal hopelijk met de tijd veranderen..
Ik vond Ozer vandag teveel balverlies lijden, hij is nog niet rijp genoeg om Alex te vervangen..
en ik weet dat Christian de aankoop van Aykut is en hij hem laat spelen, maar serieus, ik vind hem niet zo goed eerlijk gezegd, teveel bezig met de tegenstander dan zich op het spel te concentreren, en doordat lijdt hij veel balverlies.
Andre Santos, soms blinkt hij uit en soms laat hij de haren van je hoofd trekken!
Vandaag teveel kleine blundertjes, te traag, zijn gebied was meestal leeg waardoor Trabzon gevaarlijk kon worden, Hij moet ook even op het matje geroepen worden! Hij is te nonchalant soms..
en dan denken meeste mensen of ik alleen slechte punten heb gezien, Nee ik heb ook goede kanten gezien, na de snelle 2-0 is het niet nog slechter geworden, maar Fener kwam knap terug, een Stoch die prachtig speelde vandaag!! een Semih die weer een mooie assist maakt, helaas dat hij geblesseerd afvalt, maar misschien moest dat wel gebeuren, want daardoor kwam Stoch erin en de ommekeer werd een feit!
Maarjah op naar morgen.. Fener moet veel compacter en gedisciplineerd spelen!! anders kan het heel triest aflopen..Ik heb eerlijk gezegd geen zin meer in dit gezeik, ik wil weereens juichen in Europa!!! [Gewijzigd op 25 augustus 2010 19:51:16]
|
19O7 (25)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 26 augustus 2010 09:54:06
Vandaag rollen we PAOK op met een hoofdrol voor

Elk jaar gaan Besiktas en Galatasaray een speler halen en ze roepen dan deze is beter dan Alex maar geen van die spelers maakt het waar
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 27 augustus 2010 05:21:50
no comment
|
blooob (21)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 27 augustus 2010 09:25:23
het is een donkere hoofdstuk voor het turkse voetbal. Trabzon naar huis Fener naar huis Galata naar huis. Bursa een zware loting in mijn ogen maar met gestunt thuis wel mogelijk. Besiktas vandaag loting.
|
Doggy-St.. (102)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 28 augustus 2010 16:30:07
Fenerbahce is een schade voor het Turkse voetbal. Als je word uitgeschakeld door Young bouys wat je naar CL kan leiden en een hoop geld opleverd misloopt?
Wie is in godsnaam young boys?
En alsof dat niet genoeg is word je ook nog eens uitgeschakeld door POAK wat je de UEFA kost.
En alsof het niet genoeg is dat Fenerbahce is uitgeschakeld , vliegen de punten van TR ook nog eens flink omlaag.
Bedankt Fenerbahce voor al je prestaties in Europa!
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 28 augustus 2010 16:45:14
Fenerbahçe heeft anders wel de meeste punten binnengehaald voor Turkije.
Van alle Turkse teams staat Fenerbahçe het hoogste in de UEFA ranking.
De andere teams hebben ook geen moer bereikt in de afgelopen jaren terwijl Fenerbahçe zelfs kwartfinale heeft gespeeld in de Champions League.
Ik had gehoopt dat alle 5 Turkse teams door zouden gaan maar helaas, ook Galatasaray en Trabzon zijn uitgeschakeld.
Jouw reactie komt waarschijnlijk voort uit haat en frustatie tegenover Fener.
Maar ach, ik ben het wel gewend nu
|
 FeNeRbaH.. (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 28 augustus 2010 16:46:02
Ja toch alsof Fener de enige is die punten heeft laten liggen toch dit seizoen als Turkse team!..
En na de winst op YB zouden ze nog een voorronde moeten spelen hoor, zaten ze dus nog niet in de CL, maargoed het kan gebeuren, 3 seizoenenen terug heeft Fener genoeg punten gehaald voor het Turkse voetbal door Chelsea, Inter en Sevilla intemaken en de kwartfinale van het Champions League te halen...
Laat dit jaar maar een andere Turkse team punten pakken!
Hopelijk doet Besiktas dat, want ze hebben een mooie elftal gemaakt die wat kan bereiken in de EL, hopelijk komen ze ver!!!!! en Bursaspor ook natuurlijk, met een beetje geluk kunnen ze 3e worden en zo naar de EuroLeague gaan want Glasgow is niet de oude, Schotse voetbal is ook niet meer de oude zaten,
maarjah Fenerbahce is nog in de opbouw, nieuwe coach met een andere mentaliteit en andere tactiek, maak je niet druk, volgend jaar weer een kans!
|
 ultrAsla.. (20)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 29 augustus 2010 19:34:05
Wat fener liet zien 2007-2008 was mooi..
maar om daar genoegen aan te nemen aankomende jaren?
Zeer teleurstellend gewoon om met zo een budget van zulke teams te verliezen..
tEr zijn geen kleine teams blabla. namen betekenen niet altijd alles blabla.
Als jij Galatasaray of Fenerbahce bent dan MOET je gewoon makkelijk kunnen winnen van zulke clubs. vind het maar triest.. heb er niets op aan te merken..
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 augustus 2010 19:03:08
Onzin, natuurlijk neemt niemand genoegenen met prestaties die in het verleden zijn behaald.
Maar er bestaat geen 'moet' in het voetbal, zulke dingen gebeuren nou eenmaal.
De redenen van de uitschakeling van de 3 Turkse clubs zijn ook duidelijk maar het heeft helemaal geen zin om er over te janken. Laten we vooruit kijken.
Fenerbahçe heeft een goed team, zelfs nog beter dan vorig jaar. (Met transfers als Niang, Stoch en Dia)
Een nieuwe verdediger naast Lugano is het enige wat nodig is en volgens Aykut Kocaman wordt deze ook gekocht.
Ik denk dat Fenerbahçe na een makkelijke kampioenschap volgend jaar Champions Leauge zal spelen. We zullen zien.
edit
KDÇ Karabük 1 - 4 Beşiktaş
Fenerbahçe 4 - 2 Manisaspor
Eskişehirspor 1 - 3 Galatasaray
MP Antalyaspor 0 - 0 Trabzonspor [Gewijzigd op 31 augustus 2010 00:58:48]
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 augustus 2010 19:09:49
Spelers opgeroepen voor het nationale team door Guus Hiddink:
KALECİLER
HAKAN ARIKAN - BEŞİKTAŞ A.Ş.
ONUR RECEP KIVRAK - TRABZONSPOR A.Ş.
SİNAN BOLAT - STANDART LIEGE
SAVUNMA OYUNCULARI
GÖKHAN GÖNÜL - FENERBAHÇE
SABRİ SARIOĞLU - GALATASARAY A.Ş.
ÖMER ERDOĞAN - BURSASPOR
SERVET ÇETİN - GALATASARAY A.Ş.
İBRAHİM TORAMAN - BEŞİKTAŞ A.Ş.
GÖKHAN ZAN - GALATASARAY A.Ş.
HAKAN KADİR BALTA - GALATASARAY A.Ş.
İSMAİL KÖYBAŞI - BEŞİKTAŞ A.Ş.
ORTA SAHA OYUNCULARI
HAMİT ALTINTOP - BAYERN MÜNİH
KAZIM KAZIM - FENERBAHÇE
MEHMET AURELIO - BEŞİKTAŞ
SELÇUK ŞAHİN - FENERBAHÇE
EMRE BELÖZOĞLU - FENERBAHÇE
NURİ ŞAHİN - B.DORTMUND
SELÇUK İNAN - TRABZONSPOR A.Ş.
ARDA TURAN - GALATASARAY A.Ş.
ÖZER HURMACI - FENERBAHÇE
HÜCUM OYUNCULARI
TUNCAY ŞANLI - STOKE CITY
SEMİH ŞENTÜRK - FENERBAHÇE
SERCAN YILDIRIM - BURSASPOR
NİHAT KAHVECİ - BEŞİKTAŞ A.Ş.
HALİL ALTINTOP - E.FRANKFURT
Ik zie dat er veel spelers tussen zitten die het niet verdienen om erbij te zijn.
Hopelijk ziet Guusje dit op tijd in.
Turkije mag wel van geluk spreken met zo een goede bondscoach, ik heb volop vertrouwen in Guus Hiddink.
Hopelijk laat hij zijn keuzes in spelers niet beinvloeden door anderen. [Gewijzigd op 30 augustus 2010 19:10:29]
|
 Bezoek (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 augustus 2010 19:16:49
Cenk Ipv Hakan
Selcuk, Semih, Nihat en Gokhan Zan begrijp ik echt niet.
Volkan Sen is zo in form en dynamiek.. en Topal is er ookal niet bij.. Vreemd.
Necip hoeft van mij ook niet.. ik wil hem nog vele jaren bij BJK zien dus who care's dat ie er niet bij zit. [Gewijzigd op 30 augustus 2010 19:17:09]
|
19O7 (25)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 september 2010 15:57:47
Doggy-StyloW zei:Fenerbahce is een schade voor het Turkse voetbal. Als je word uitgeschakeld door Young bouys wat je naar CL kan leiden en een hoop geld opleverd misloopt?
Wie is in godsnaam young boys?
En alsof dat niet genoeg is word je ook nog eens uitgeschakeld door POAK wat je de UEFA kost.
En alsof het niet genoeg is dat Fenerbahce is uitgeschakeld , vliegen de punten van TR ook nog eens flink omlaag.
Bedankt Fenerbahce voor al je prestaties in Europa!
Sukkel jouw eigen club raakte uitgeschakeld door een derde rangs club uit Oekraine, nerd.
|
 Bezoek (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 september 2010 16:04:28
Geen ruzie maken, Kartal krikt de punten wel weer op.
Minimaal halve finale in Europa.
|
 _tolgAsl.. (21)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 02 september 2010 06:30:27
GS en FB waren beide schande
Niet eens door de play-offs!
Check die verschoillen gwn in begrotingen enz
GS 80 Miljoen - Karpaty 7 miljoen
FB 130 Miljoen - Paok 20 ofzo iets
2 grootste clubs in Turkije.
Ik als GS-Fan schaamde me diep dat ze niet doorgingen 90e minuut maak je goal en 1 minuut later maken zij een goal door een ktfout van H.Balta.
-----
Mja nu ogen gericht op TURKIJE
Beter gaan ze niet meer tegen kleine teams punten morsen want dat kan wel weer is fataal worden.
|