nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 28 november 2010 07:36:55
Alex de Souza... onze aanvoerder, onze levende legende..
Hij is bezig aan zijn 7e jaar bij Fenerbahçe, mogelijk ook zijn laatste als zijn contract niet verlengd wordt..
Nog steeds doet hij het heel goed.. dit seizoen heeft hij al 10 keer gescoord..
In totaal heeft hij meer dan 130 doelpunten gemaakt bij Fener, en ook nog 120 assists...
Laten we maar genieten van iedere wedstrijd dat hij nog speelt.. ik wil echt niet denken aan de dag dat hij afscheid van ons neemt
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 22 november 2010 19:30:21
ALEX      
|
 umut50 (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 20 november 2010 22:42:33
FeNeRbaHCeLi zei:hmm lang niet gereageerd, wat een stilte hierzo, lange na geen oude sfeer hierzo, jammelijk..
Maarjah zowiezo is alles veranderd met de tijd.. de stilte hier en de slechtheid van de top 3 uit Istanbul... wat een afgang..
waar ligt het aan?? Jaja,, LIGTV!!! dankjewel Ligtv, je hebt je best gedaan, Anadolu anadolu werd steeds geroepen en jaa Anadolu is op komst, maar of dat goed zal zijn voor de turkse voetbal betwijfel ik, maarjah wie ben ik..
niet alleen ligtv hoor, het ligt ook aan de spelers en het bestuur! grote namen halen en miljoenen uitgeven, maar als je geen teamspiriti hebt en nonchalant denkwijze hebt, kan je de bestye spelers halen, maar je schiet er niks mee op!
Groot voorbeeld is te noemen: Antep-Fenerbahce... een eerste kwartier van hoog niveau waarbij Antpe de alle hoeken van het veld ziet en Fener op 1-0 komt, maar daarna denkt van ach ja, wedstrijd in de pocket.. Antep net als vorig seizoen in de laatste kwartier voorbij Fener met weer 2-1 door 2 doelpunten in 7 minuten tijd.. tjah wat zal ik zeggen.. spelers die denken, ach spelen of geen spelen, winnen of geen winnen , ik krijg mijn geld toch wel!!
Christian, Bekir en Caner, die miljoenen wat jullie verdienen, zijn jullie het wel waard???!
Tot snel..ik kom over 2 weken wel weer terug na de wedstrijd tegen IBB..
hoe kan zo een team zonder supporters en zonder geld en zonder 1 of 2 echte toppers elke keer weer winnen van Fener, terwijl Fener voor 20000 man speelt..
Juist ja zie boven  ..
Ligtv is juist goed voor de grote 3. De kampioenen krijgen meer geld van live tv, dus zij gaan er juist op vooruit.
Het is mooi dat clubs uit Anadolu nu presteren. De afgelopen 40 jaar hebben we weinig vooruitgang gezien in het Turkse voetbal; alleen maar 1 x uefa cup winst en 1x derde in de wereld. Wat mij betreft raken we niet achteruit, want we hebben al weinig gepresteerd. Hopelijk zullen de clubs uit Anadolu beter presteren in de toekomst in Europa.
Maar goed. Voor de rest interesseert het Turkse leuguevoetbal mij niet, ik kijk alleen naar Europese wedstrijden.
Je kan geen hoge verwachting hebben van mensen die zelf weinig hebben gepresteerd op Europees niveau. Kijk maar naar Oguz Cetin en Aykut Kocaman. Met hun ga je weer terug naar de jaren 80 voetbal.
Ik adviseer iedereen om in de biografie van Guus Hiddink eens het stukje van Fenerbahce te lezen. Als je dat leest, snap je wel waarom het Turkse voetbal zich weinig ontwikkelt.
|
 FeNeRbaH.. (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 15 november 2010 21:15:09
hmm lang niet gereageerd, wat een stilte hierzo, lange na geen oude sfeer hierzo, jammelijk..
Maarjah zowiezo is alles veranderd met de tijd.. de stilte hier en de slechtheid van de top 3 uit Istanbul... wat een afgang..
waar ligt het aan?? Jaja,, LIGTV!!! dankjewel Ligtv, je hebt je best gedaan, Anadolu anadolu werd steeds geroepen en jaa Anadolu is op komst, maar of dat goed zal zijn voor de turkse voetbal betwijfel ik, maarjah wie ben ik..
niet alleen ligtv hoor, het ligt ook aan de spelers en het bestuur! grote namen halen en miljoenen uitgeven, maar als je geen teamspiriti hebt en nonchalant denkwijze hebt, kan je de bestye spelers halen, maar je schiet er niks mee op!
Groot voorbeeld is te noemen: Antep-Fenerbahce... een eerste kwartier van hoog niveau waarbij Antpe de alle hoeken van het veld ziet en Fener op 1-0 komt, maar daarna denkt van ach ja, wedstrijd in de pocket.. Antep net als vorig seizoen in de laatste kwartier voorbij Fener met weer 2-1 door 2 doelpunten in 7 minuten tijd.. tjah wat zal ik zeggen.. spelers die denken, ach spelen of geen spelen, winnen of geen winnen , ik krijg mijn geld toch wel!!
Christian, Bekir en Caner, die miljoenen wat jullie verdienen, zijn jullie het wel waard???!
Tot snel..ik kom over 2 weken wel weer terug na de wedstrijd tegen IBB..
hoe kan zo een team zonder supporters en zonder geld en zonder 1 of 2 echte toppers elke keer weer winnen van Fener, terwijl Fener voor 20000 man speelt..
Juist ja zie boven ..
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 november 2010 21:41:47
Alex heeft zijn 100e goal gescoord.. 

En verder zeg ik maar niks over de wedstrijd.
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 november 2010 13:43:35
19O7 zei:BeautifulMONSTER zei:Fenerbahçe speelt best slecht. GS speelt beter dan ik verwacht had.. Stoch valt telkens weer op met zijn snelheid en in vind niang tot nu toe zwaar tegenvallen :/
sorry hoor maar fener speelt van de grote 3 het beste voetbal 
alleen trabzonspor kan het ons moeilijk maken dit seizoen, we moeten gewoon zonder moeite de titel binnenslepen.  Dat ging over de FB-GS wedstrijd en daar vond ik Fb verrot spelen.. en dat vind ik nog steeds
|
 19O7 (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 november 2010 12:42:41
BeautifulMONSTER zei:Fenerbahçe speelt best slecht. GS speelt beter dan ik verwacht had.. Stoch valt telkens weer op met zijn snelheid en in vind niang tot nu toe zwaar tegenvallen :/
sorry hoor maar fener speelt van de grote 3 het beste voetbal 
alleen trabzonspor kan het ons moeilijk maken dit seizoen, we moeten gewoon zonder moeite de titel binnenslepen.
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 10 november 2010 11:48:31
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 24 oktober 2010 22:08:15
Gs was inderdaad beter dan verwacht 
0-0 gelijkspel.. ik kan er wel mee leven.
Volgende week tegen Bursaspor, ben benieuwd.
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 oktober 2010 20:01:54
Hahhaha, zo leuk hoe die gs'ers blij zijn dat het 0-0 is afgelopen!!!! 
Bewijst maar weer hoe bang ze voor de derby zijn.. 
Mja.. vond het best een kutwedstrijd. FB vond ik slecht spelen. Die passen enz kwamen steeds heel ergens anders dan waar bedoelt waren, niang sliep bijna volgens mij? Heb hem maar 2 x ofzo in actie gezien ? Gs speelde in het begin zo aanvallend, ik verwachtte eigenlijk dat het 0-1 zou worden, maar goed..
Jammer, Fb had deze wedstrijd eigenlijk dik moeten kunnen winnen..
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 oktober 2010 18:50:15
Fenerbahçe speelt best slecht. GS speelt beter dan ik verwacht had.. Stoch valt telkens weer op met zijn snelheid en in vind niang tot nu toe zwaar tegenvallen :/
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 oktober 2010 14:15:30
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 24 oktober 2010 07:17:46
Vanavond om 18:00 uur
Fenerbahçe vs Galatasaray
FB gaat hopelijk de traditie voortzetten en weer eens winnen van GS, netzoals de afgelopen 10 jaar 
Sommige gasten hier op het forum zijn al langer dan een maand spoorloos nu het zo slecht gaat met hun eigen team.
Ik durf te wedden dat ze weer tevoorschijn komen samen met hun haat reacties na de eerste de beste puntverlies van Fenerbahçe.
Voorlopig genieten we nog lekker van de stilte, ezikler [Gewijzigd op 24 oktober 2010 07:33:32]
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 oktober 2010 03:16:38
Konyaspor 1 - 4 Fenerbahçe 
Het gaat lekker.. de volgende wedstrijd is tegen Galatasaray
FB gaat waarschijnlijk weer een pak slaag uitdelen..
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 11 oktober 2010 00:28:44
hayatdersii zei:doe iets wat nuttigs dan je tijd verspillen aan voetbal! ! !
ff jouw profiel gecheckt

hahaha, zeg dan liever niks mafkees hoe hypocriet en dom kan je zijn!?
|
hayatder.. (104)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 10 oktober 2010 17:36:21
okan altyapi speler van fb pff mensen die wat in hebben zien ga knikkeren ofzo doe iets wat nuttigs dan je tijd verspillen aan voetbal! ! !
|
  Deli_Dol.. (105)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 oktober 2010 13:46:27
nakaH zei:volgens mij ook
de verdediging is keihard geworden met Lugano en Yobo achterin.
Emre is zoals vorig jaar weer het hart van het middenveld.
Alex en Dia doen het ook heel goed,
Niang in de spits is op dreef met zijn 7 goals in 6 wedstrijden..
Hopelijk zal Fenerbahçe zo goed blijven doorspelen
en Insallah zullen we geen ernstige blessures meemaken dit seizoen en worden we kampioen.
[Afbeelding]
de komende week zijn er geen competitiewedstrijden vanwege interlands, o.a EK kwalificatie wedstrijden..
Turkije speelt tegen Duitsland en Azerbaycan.
Amin!
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 oktober 2010 04:55:19
volgens mij ook 
de verdediging is keihard geworden met Lugano en Yobo achterin.
Emre is zoals vorig jaar weer het hart van het middenveld.
Alex en Dia doen het ook heel goed,
Niang in de spits is op dreef met zijn 7 goals in 6 wedstrijden..
Hopelijk zal Fenerbahçe zo goed blijven doorspelen
en Insallah zullen we geen ernstige blessures meemaken dit seizoen en worden we kampioen.

de komende week zijn er geen competitiewedstrijden vanwege interlands, o.a EK kwalificatie wedstrijden..
Turkije speelt tegen Duitsland en Azerbaycan. [Gewijzigd op 04 oktober 2010 03:10:54]
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 02 oktober 2010 20:12:54
3-0...
Volgens mij gaat het dit jaar helemaal goed komen..
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 02 oktober 2010 18:28:23
Niaaanngg..!
Jezus wat begint deze man toch goed aan t seizoen zeg
|