Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 02 oktober 2010 17:03:30
ik verwacht geen dikke overwinning , maar meer een 1-0 of 2-0
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 02 oktober 2010 15:42:17
en het is Cruijff trouwens Einstein.
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 02 oktober 2010 15:40:09
wat een vage gast ben jij ook.
ik had al het vermoeden dat je uit je nek lult, dat vermoeden heb je nou zwaar versterkt door geen antwoord te geven op alle vragen..
ik dacht dat er eindelijk iemand was die normaal de discussie zou aangaan, maar je weet niet eens hoe je moet quoten, en vervolgens zo een reactie op mijn vragen? laat maar jongen, laat maar :/
vanavond om 18:00 uur
Fenerbahçe - Gençlerbirligi
FB zou dit zeker moeten winnen..
Miroslav Stoch is helaas geblesseerd.. ben benieuwd
|
  Deli_Dol.. (105)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 02 oktober 2010 11:02:15
nakaH zei:Volgens mij heb je niet door dat je de verkeerde hebt gequote. Lees goed.
Ik ben het die het over de jeugdopleiding had.
Je bent laatst geweest zeg je? Waar ben je geweest?
En wie is de voetbaltrainer met basketbal achtergrond? En wat is zijn functie?
Beetje onduidelijk allemaal.
Wat betreft Okan blijf ik achter mijn woorden, ik ben er van overtuigd dat deze 18 jarige speler het gaat maken. Dat verandert natuurlijk niets aan het feit dat hij nog een lange weg voor zich heeft.
Is goed Cruijf!
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 02 oktober 2010 01:12:22
Volgens mij heb je niet door dat je de verkeerde hebt gequote. Lees goed.
Ik ben het die het over de jeugdopleiding had.
Je bent laatst geweest zeg je? Waar ben je geweest?
En wie is de voetbaltrainer met basketbal achtergrond? En wat is zijn functie?
Beetje onduidelijk allemaal.
Wat betreft Okan blijf ik achter mijn woorden, ik ben er van overtuigd dat deze 18 jarige speler het gaat maken. Dat verandert natuurlijk niets aan het feit dat hij nog een lange weg voor zich heeft.
|
  Deli_Dol.. (105)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 oktober 2010 23:29:20
BeautifulMONSTER zei:Volgens mij ben ik dom of zo, ik weet het niet hoor.  Maar wat heeft jouw reactie nou precies met het mijne te maken.. enige wat ik zei was dat Fenerbahçe een fatsoenlijke trainer nodig heeft en dan zeg jij opeens dat een basketbal trainer geen voetbaltraining kan geven 
Nee, nogmaals iyi oku!
Jij hebt het over een hoofdcoach van Fenerbahce(buyuk fenerbahce) oftewel Aykut Kocaman'nin yonettigi kadro ik heb het over de jeugdtrainers van Fenerbahce.
Overigens Aykut Kocaman is een van de weinigen in TR die een sport academie hebben afgerond met het hoogst haalbare score. En Hij gaat het redden!
Heb vertrouwen in hem, jij wil gelijk een mourinho of een Van Gaal.
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 oktober 2010 18:26:58
Volgens mij ben ik dom of zo, ik weet het niet hoor. Maar wat heeft jouw reactie nou precies met het mijne te maken.. enige wat ik zei was dat Fenerbahçe een fatsoenlijke trainer nodig heeft en dan zeg jij opeens dat een basketbal trainer geen voetbaltraining kan geven
|
  Deli_Dol.. (105)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 oktober 2010 11:58:56
BeautifulMONSTER zei:ik snap je reactie niet helemaal  
Dit meen je niet?
Zit jij op voetbal?
Heb je ooit bal geraakt?
Kortom een trainer die van huis uit basketbal heeft gedaan, kan toch geen altyapi trainer bij een top club zijn!
Neem nu Cruijf zo'n beetje de "God" voor Nederlandse voetbal publiek of met andere worden maradonna voor hun. Stel je voor dat hij in de NBA(basketbal) trainer zou gaan worden bij L.A. Lakers, dan ben ik benieuwd of dat een succes verhaal zou worden of niet.
Dus wil je naar mijn inzins jeugdige talenten verder laten ontwikkelen, dan zul je dus mensen(trainers) moeten vinden die het oefenstof goed beheersen, snapen en goed over kunnen brengen.
Okan heeft maar in tataal wat 140 min. gespeeld,je kan nu toch nog niet weten wat het wordt! Hij kan wel misschien goed zijn maar dat weten nog niet. Hij moet paar(stuk of 5 tot 8wedstrijden) draaien om te kunnen zien of het wat is of niet.
Ik bedoel "KEREM" die later naar IBB spor is verhuurd en vervolgens verkocht was ook een topper volgens iedere Fenerli, etc...! Waar is hij nu?
Zo kan ik nog doorgaan....
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 september 2010 19:20:06
ik snap je reactie niet helemaal
|
  Deli_Dol.. (105)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 29 september 2010 22:58:19
BeautifulMONSTER zei:Fenerbahçe is qua spelers sowieso gewoon GOED, dat kan niet ontkent worden. Enige probleem is gewoon (in mijn ogen) dat er niemand is die hun aanpakt.. Iemand die ze motiveert etc.. Een goede trainer dus.
Ik heb betaald voetbal gespeeld hier en in Turkije!
Basis is niet 150 of 1000 opleidingsmogelijkheden opzetten, maar meer hoe je ermee omgaat en wat je ermee doet.
Je hebt over alt yapi, ik ben nog onlags geweest, sinds wanneer kan een trainer met basketbal achtergrond voetbal stof als oefenstof geven en daaruit talenten ontstaan of juist die broekies tegen een trainer aankijken!!!
Trouwens Okan heeft een goeie wedstrijd gespeeld en een redelijke en gelijk is hij een grote talent. Is het zo makkelijk?
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 29 september 2010 15:09:58
Fenerbahçe is qua spelers sowieso gewoon GOED, dat kan niet ontkent worden. Enige probleem is gewoon (in mijn ogen) dat er niemand is die hun aanpakt.. Iemand die ze motiveert etc.. Een goede trainer dus.
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 29 september 2010 14:19:12
BeautifulMONSTER zei:ALEXXX   #1...
Emre, Niang & Stoch!
=2-6 

Deli_Dolu Hayat zei:
Er is geen basis, het is een losse zand en gericht op korte termijn visie en succes.
Een land als Turkije, waar geleeft en geslapen wordt met voetbal top plek in de wereld kunnen bemachtigen en te blijven. Er komen naar mijn mening veels teveel B keuze voetballers waardoor ontwikkeling van turkse sporters achterblijven door gebrek aan aandacht en ontwikkeling.
Gelukkig is de basis sinds een aantal jaren terug wel gelegd bij Fenerbahçe .
Fenerbahçe heeft verspreid over heel Turkije bijna 150 sportscholen geopend (Futbol Okulu) en de eerste vruchten beginnen zich al af te werpen. Zie talenten als Okan Alkan, Gokay Iravul, Hasan Erbey.
Ik hoop van harte dat er veel meer talenten worden ontdekt en dat ze uiteindelijk een kans zullen krijgen bij het eerste team.
Hopelijk komen ze heel ver, van Okan Alkan weet ik het wel zeker.
Wat de buitenlandse transfer politiek betreft is Fenerbahçe ook heel goed bezig.
Door jonge talenten als Stoch (20) en Dia (23) aan te trekken heeft Fener ook meteen de basis gelegd voor de elftal van de komende jaren, in tegenstelling tot BJK bijvoorbeeld waarbij de gemiddelde leeftijd hoger ligt dan ooit met vele spelers die in hun laatste jaar of jaren in hun carriere zitten.
Er is een groot probleem in de verdediging zeg je, daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Lugano is idd geen type Pique met veel balbeheersing en perfecte passing, maar als de tegenstander de bal heeft is Lugano wel een van de beste verdedigers dat een team kan hebben.
Gökhan Gönül is ongetwijfeld verdedigend en aanvallend gezien de beste rechts-back in Turkije, daar zal iedereen het wel met elkaar eens zijn.
André Santos, onze links-back die weer is geselecteerd voor de Braziliaanse nationale elftal.
Met zijn techniek en overzicht is hij aanvallend gezien een geweldige speler mits in vorm, maar kwa verdedigen is Andre niet bepaald een Roberto Carlos nee, dat is een zwakte punt van Fenerbahçe.
En dan uiteindelijk onze nieuwe transfer Yobo, met zijn kracht en snelheid heeft hij me wel vertrouwen gegegen.
In ieder geval meer dan Bilica. Maar hij heeft pas 2 wedstrijden gespeeld en heel goed ken ik hem nog niet.
Wij hopen natuurlijk allemaal dat hij ook goed is in het opbouwen a la Pique, dat zal nog moeten blijken in de komende wedstrijden.
Wat betreft Mehmet Topuz, ik vind hem ook niet bepaald een vleugelspeler.
Dat hij in het midden moet spelen samen met Emre is de wens van de meeste Fenerliler denk ik.
Aykut Kocaman zal het uiteindelijk vast wel inzien en zal hij Selcuk in het midden vervangen door Topuz.
Ik zie het allemaal heel rooskleurig in want Fenerbahçe heeft naar mijn mening absoluut de beste spelers in de Turkse competitie. Niang, Dia, Alex, Volkan, Emre, Stoch, Lugano, Andre, Gokhan, Mehmet, Ozer, Kazim, Semih.
Binnenkort zullen de anderen hier ook wel overtuigd worden van hoe goed Fenerbahçe wel niet is, we zullen het allemaal wel zien met de tijd. [Gewijzigd op 29 september 2010 14:37:55]
|
  Deli_Dol.. (105)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 29 september 2010 01:33:54
Allereer wil ik meegeven dat ik een Fenerbahce fan ben, maar boven alles mooi en verzorgt voetbal waardeer. Kijk dan maakt het mij niet uit wie dat doet, stiekem hoop je dat Fenerbahce het doet, wat de laatste jaren niet echt lukt!
Ik wil op een andere en naar mijn mening veel belangrijker punt aansnijden:
Turkije telt zo'n 70 miljoen inwoners. Helaas zijn aantal prof sport oefenaars veels te weinig als je het met Nederland vergelijkt!
Er is geen basis, het is een losse zand en gericht op korte termijn visie en succes.
Een land als Turkije, waar geleeft en geslapen wordt met voetbal top plek in de wereld kunnen bemachtigen en te blijven. Er komen naar mijn mening veels teveel B keuze voetballers waardoor ontwikkeling van turkse sporters achterblijven door gebrek aan aandacht en ontwikkeling.
Kijk maar naar Fenerbahce:
Fener heeft opzich geen slechte selectie! Alleen is het een breekbaar selectie.
In voetbal is je AS het alle belangrijkste, als dat goed zit dan maakt de rest weinig uit als ze maar aanpassen. Bij Fener is er een groot probleem achter en dat is namelijk geen een AS verdediger vooruit gericht spel beheerst en het in zich heeft.
Fener heeft een type: Baresi(Ac.Milan in de begin jaren negentig, een Danny Blind Ajax of een Popescu Galatasaray) nodig om vooruit te kunnen komen.
Op het middenveld Topuz met Emre, omdat beiden vooruit denken en topuz geen flanken spelers is komt hij op het RMidden niet tot zijn recht.
Dit is eigenlijk niet alleen Fener zijn probleem, maar het probleem van alle turkse voetbalclubs. Systeem is duidelijk in Turkije, Laat de tegenstander niet voetballen, en hoop op een wonder. Oftewel, rommelvoetbal, Chaos voetbal en dat is eigenlijk niet eens vreemd omdat een land als Turkije altijd in een Chaos leeft en heeft geleeft en de enige land op aarde die in die systeem kan leven, leven, leven. Alle andere landen zouden anders allang failliet zijn gegaan.....
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 27 september 2010 21:16:59
ALEXXX #1...
Emre, Niang & Stoch!
=2-6
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 25 september 2010 21:14:47
Brilliant_Insanity zei:BeautifulMONSTER zei:Wauw, wees er maar trots op, hahaha. We spreken elkaar aan het eind van 't seizoen wel weer, komt goed  .
Altijd hetzelfde ha  'we spreken elkaar aan het eind van het seizoen wel weer', je moet echt een dikke vette driedubbele geblindeerde Fener bril op hebben wil je hoop hebben in dit Fenerbahce.
De enigste manier waarop Fener een kans heeft is als ze Aykut z.s.m ontslaan en Pellegrini of iemand anders met dezelfde trainers capabiliteiten halen.
Zolang dat niet gebeurt durf ik met alle zekerheid te zeggen dat jij mij helemaal niet wilt spreken aan het einde van dit seizoen.
Met de spelers die wij hebben kunnen we alle teams met gemak dik inmaken in principe. Maar je hebt gelijk, we hebben gewoon niemand die deze mensen fatsoenlijk kan coachen. Dat is dan ook de ENIGE reden waarom ik het moeilijk vind om erin te blijven geloven.. Maar toch blijf ik erin geloven.
|
Brillian.. (6)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 25 september 2010 08:08:20
BeautifulMONSTER zei:Wauw, wees er maar trots op, hahaha. We spreken elkaar aan het eind van 't seizoen wel weer, komt goed  .
Altijd hetzelfde ha 'we spreken elkaar aan het eind van het seizoen wel weer', je moet echt een dikke vette driedubbele geblindeerde Fener bril op hebben wil je hoop hebben in dit Fenerbahce.
De enigste manier waarop Fener een kans heeft is als ze Aykut z.s.m ontslaan en Pellegrini of iemand anders met dezelfde trainers capabiliteiten halen.
Zolang dat niet gebeurt durf ik met alle zekerheid te zeggen dat jij mij helemaal niet wilt spreken aan het einde van dit seizoen.
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 september 2010 15:50:26
Brilliant_Insanity zei:Hahaha Bjk'ers lol 
Fenerbahce uit is altijd lastig he dus ben je wel blij met dat puntje zeker omdat die in de slotfase is behaald.
Maarrrr als ik erover nadenk was dit echt de kans om Fenerbahce in eigen huis te pakken, ze hebben een goede spelers selectie, misschien wel de beste van Turkije dat klopt, maar de trainer wordt de laatste 3 seizoenen steeds slechter met op dit moment echt een dieptepunt net zoals dat bestuur dat een en al drama is.
Maarja "FB'er" dan nog maar even over mijn team.
Mijn team heeft 3 punten meer dan jou team, is nog actief in Europa, speelt mooi voetbal en heeft Quaresmaaaaaa in het team zitten.   Wauw, wees er maar trots op, hahaha. We spreken elkaar aan het eind van 't seizoen wel weer, komt goed .
|
Brillian.. (6)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 24 september 2010 15:08:05
Hahaha Bjk'ers lol 
Fenerbahce uit is altijd lastig he dus ben je wel blij met dat puntje zeker omdat die in de slotfase is behaald.
Maarrrr als ik erover nadenk was dit echt de kans om Fenerbahce in eigen huis te pakken, ze hebben een goede spelers selectie, misschien wel de beste van Turkije dat klopt, maar de trainer wordt de laatste 3 seizoenen steeds slechter met op dit moment echt een dieptepunt net zoals dat bestuur dat een en al drama is.
Maarja "FB'er" dan nog maar even over mijn team.
Mijn team heeft 3 punten meer dan jou team, is nog actief in Europa, speelt mooi voetbal en heeft Quaresmaaaaaa in het team zitten. 
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 september 2010 15:04:43
_KaRaBiBeR_66 zei:Herkes ne derse desin bu sene Sadece BESIKTAS arkadaslar. Fener falan hikaye Gs Dostumuzdur herzaman HUAHUHAUAH zaten FBnin farkida bu Jullie zijn allemaal fans van elkaar, WIJ staan er alleen voor. Kontelikkertjes...
|
 _KaRaBiB.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 september 2010 22:49:18
Herkes ne derse desin bu sene Sadece BESIKTAS arkadaslar. Fener falan hikaye Gs Dostumuzdur herzaman
|