Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 september 2010 23:37:20
We'll see. je moet niet te groot praten, hic belli olmaz wat er gaat gebeuren. Lach maar aan eind van seizoen uit, als dat nodig zou zijn..
|
  VerZace (11)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 september 2010 23:19:23
1
laat ik maar niet digitaal lachen..
baby boys, paok, trabzon die elke weer en weer jullie kapot maakt.. pff
dit jaar mogen jullie voor 5de plek spelen met jullie baycot kocaman
wacht deze week ook maar ff af
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 september 2010 22:23:08
Wat komen jullie blij doen dat FB 1 wedstrijd heeft verloren? Is pas begin van seizoen. Ga zelf winnen, bereik zelf wat en kom dan pas blije praatjes hebben hier. Hersenloze mensen die iedere keer dat FB verliest henna op de kont smeren =/
|
Doggy-St.. (102)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 12 september 2010 19:34:14
VerZace zei: [Afbeelding]
Ne oldu fenevliler ? sesiniz solugunuz cikmiyor nedense?
|
 Royal.Ax.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 september 2010 01:00:36

Onbeschrijfbare liefde 
http://www.youtube.com/watch?v=KSbro76eX9s
Aaagh agh
|
 Endeavou.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 september 2010 00:58:22
PublicEnemy_ zei:
Damnnn
|
PublicEn.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 september 2010 00:50:24
http://www.youtube.com/watch?v=dKwKYz4E784&feature=fvst
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 08 september 2010 20:12:58
puhaha dat blijkt wel uit het feit dat je niet kan antwoorden, nerd.
uitgelult worden en daarna komen met andere onderwerpen, meer doen jullie niet.
ga maar verder huilen in eentje
|
 Royal.Ax.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 september 2010 20:07:21
HAHAHAHAHAH, beoordeel jij dat opeens??
een echte fenevli... wij zijn beste felan.. wij zijn dit wij zijn dat en de rest altijd zwart maken. Erg he dat we de laatste tijd er iets over zeggen., eerst namen we kleine kinderen en vrouwen (fb supp.) niet serieus maar nu göt kalkti dus bir sokmak lazim.
iedereen heeft lol hier dankzij jou.. allah iyligini versin be cocuk
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 08 september 2010 20:03:29
zwaar uitgelult dus, neeext.
|
 Royal.Ax.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 september 2010 19:56:52
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, je hebt hartpijn hé!!
je komt niet boven mijn reactie uit.. dus probeer maar nog een keer.
blijf doorgaan en proberen tot eind week 5
endan kom ik hier weer kijken.
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 08 september 2010 19:30:51
een Eziktasli ben je dus
Blijkbaar heeft Fener je heel erg pijn gedaan in je verotte hart
Het is wel een vooruitgang van je om voor je club uit te komen, ik ben trots op je. en nu de rest nog.
Maar jullie zijn allemaal tijdelijk
wanneer het slecht met de clubs gaat zijn jullie weer verdwenen
Wie de ballen heeft om normaal te discussieren met argumenten is altijd welkom,
maar hersenloze gasten zoals jij mogen de kanker krijgen van mij.
Zogenaamde hooligan achter pc. MUHAHAA miezerige hufter.
Jij bent dus echt geen reactie meer waard.
Ga maar lekker huilen scheeuwen en schelden in een hoekje ezik.
Utanmadan birde Yunan takiminin resmini koyuyorsun?
Fransizda olursunuz Yunanda! sizin sorununuz tohumunuzda!
In die wedstrijd werden er PKK vlaggen geopend door de Grieken, en de BJKliler die er tussen zaten hebben geen moer gedaan. Seref yoksunlari sizi. Vatan hainleri!
Hier een tekst voor je over wat Besiktas wel of niet is, de harde feiten.
Allah belanizi verecek!
Çocukluğum‚ gençliğim Beşiktaş semtinde geçti. Semt olarak çok severdim eskiden‚ merkezi‚ temiz bir semtti o zamanlar‚ uzun yıllar oldu‚ artık şimdiki durumunu bilmiyorum. Semt Beşiktaş olunca‚ tabii oturduğumuz yerde Beşiktaşlı sayısı da oldukça fazlaydı ama biz Fenerbahçeliler´inde sayısı azımsanmayacak kadardı. Kulübe gelince‚ başkanları saygıdeğer bir insan‚ Beşiktaş çarşısına inince‚ karşılaşma imkanınızın fazla olduğu‚ Süleyman Seba´ydı.
Sempatim olmadı hiç O´nlara‚ benim için başka bir takıma sempatisi olmak‚ olacak birşey değildi ama saygı duyardım rakip olarak. Sonuçta kendi altyapılarından çıkardıkları adamlarla‚ mütevazi bütçeleriyle‚ çamura‚ pisliğe bulaşmadan‚ iyi oynayan bir takımları vardı. 6alatsaray o yıllar kadrolaşmasının ilk meyvelerini toplarken‚ çoğunlukla‚ doğrandılar ve şampiyonlukları çalındı. Süleyman Seba bir kez olsunda‚ çıkıp orada burada ağlamadı bunun için. Biz Fenerbahçeliler‚ hep bu konuda O´nlara hak verdik o zaman. Ama bilmezdik ki ileride bunlarda aynı yolun yolcusu olup‚ milletin ekmeğine kan doğrayacaklar.
İlk olarak 2004´te ‚ 100. Yıllarından sonraki sezon‚ sürünmeye başladıkları zaman‚ ligin alt sıra takımlarından Bursaspor dışında kalan neredeyse tüm takımlara‚ Sinan Engin aracılığıyla maçlarını sattılar. Bunun sonucunda‚ o sezon‚ Bursaspor ve Altay gibi köklü takımlar küme düşerken‚ Akçaabat Sebat gibi bir takım‚ 8jk sayesinde kümede kaldı. O sezon yaşadıkları 3 kırmızı kartlı Samsun maçlarından hep bizi ve başkanımızı sorumlu tuttular. Halbuki kırmızıları veren hakemde‚ koyu 8eşiktaşlı hakem Cem Papila´ydı ve hepside haklıydı. Bütün bir ikinci yarı boyunca o maça sığınıp ağladılar‚ mazlumu oynayıp durdular ama saman altından su yürüttükleri piyasaya çıktı sonrasında.
Gelelim meşhur 2006 sezonunda yaptıklarına. Papermoon´da kurulan ***** ile Ednan ittifakına hepsi alkış tuttular‚ kupa bizim‚ şampiyonluk O´nların olsun dediler. İttifakın 3. ayağı Ulusoysuz´un da yardımıyla finalde uzatmada bizi 3-2 yenen 8jk‚ gerçektende kupayı aldı. Bülent Demirlek aldığı talimatlara göre görevini tam yaptı‚ olmayan bir faulden atılan frikikle‚ Tuncay´ın ayağından faulle kaptıkları top sayesinde attıkları gollerle maç lehlerine bitti. Şeref yoksunu başkanları da kupayı alıp‚ kupayı O´nlara bahşeden Ulusoysuz´un babasına götürdü. Ligin bitimine bir hafta kala ise‚ al gülüm ver gülüm oynanan bir maçta rakipleri 6s´ydi. Maçın son saniyesinde 6s´den yedikleri golle‚ 6s´nin bir hafta sonra şampiyon olmasını sağlayacaklardı. İçlerinden bir kişi bu maça isyan etti‚ çünkü gerçek Beşiktaşlı´ydı ve kendine yediremiyordu‚ böyle maç satmayı. O da Tümer Metin´in ta kendisiydi‚ sezon sonunda da bu olayla alakası var mıdır bilinmez bir şekilde‚ şampiyonluğu çalınan Fenerbahçe ile anlaştı.
Bu sezonu bilmiyorum yazmama gerek var mı? Yine ikinci devre yenildikleri bir Fenerbahçe maçı sonrası ortalığı ayağa kaldırdılar‚ haftalarca ağladılar ve birden ligin son maçında eski husumetleri unutup‚ Bursa´ya maçı sattılar. Bu iştende kesin bir çıkarları olacaktır ve kokusu kesin ileride ortaya çıkacaktır.
Bu adamlar senelerden beri ders alamadılar bir türlü. Yeri geldi‚ mazlumu oynadılar‚ yeri geldi halkçıyı‚ demokratı ama kendi pisliklerini örtmek için hep bizi baltalamaya çalıştılar. Yeri geldi 6s bunları resmen sahada döve döve yendi sesleri çıkmadı‚ biz futbol olarak sürklase ederek yenince‚ ortalığı ayağa kaldırdılar. Fenerbahçe nefretiyle‚ bir öneleme daha fazla oynama‚ sezonu erken açma pahasına‚ son maçlarını onursuzca satıp‚ birde yenilgilerinin ardından Bursa şampiyon olunca‚ taklalar atıp‚ ellerinde bayraklarıyla şampiyonluk turuna çıktılar utanmadan.
Ama ben biliyorum‚ o günler artık yaklaştı ve bunlar senelerdir yaptıkları pisliklerinin hepsinin bedelini‚ kendi belalarını bularak ödeyecekler. Ha diyeceksiniz ki‚ zaten bulmuşlar‚ daha ne bulacaklar. Yok bunlar daha birşey değil‚ daha başlamadı bile. Ben adım gibi eminim bunlara öyle bir bela gelecek ki‚ bir daha yerlerinden kalkamayacaklar‚ o derece. [Gewijzigd op 08 september 2010 19:31:16]
|
 Royal.Ax.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 september 2010 10:22:35
nakaH zei:haha de hersenloze provocateurs zijn er weer hoor 
Jaa jongens, we weten dat jullie boos zijn op Fener
FB neukt jullie iedere jaar weer in jullie kont, kampioen of niet.
Tegenwoordig durven jullie je eigen team niet eens bekend te maken hier.
Steeds maar verschuilen achter verschillende profielen en alleen maar haat reacties plaatsen.
Op mijn 'Europa' reactie heb je niet eens gereageerd 'Doggie'
Je bent gewoon veels te dom om een normaal discussie te voeren.
Op een ander bericht dat meer van jouw niveau is reageer je weer wel he, imbeciel.
Inhoudelijk reageren kunnen jullie niet, en als jullie dat doen is het bullshit
HAHAHAHA. Sizi gidi ezikler sizi..
dit is weer een typisch stront naka paka reactie, jongen jij bent al zielig genoeg omdat je denkt dat je een fanatieke supporter bent. jij bent niks meer dan een etterbak die nog steeds aan de tepels van zn moeder zuigt.. klein kutkind
ik wacht op week 5.. als WIJ jullie dan niet figuurlijk maar Letterlijk in de kont hebben geneukt mag je proberen weer een leuk berichtje hier neer te zetten.. ja fenev was beter maar de scheidsrechter wou ons deze keer niet helpen want azize hanim zit een beetje in krappe periode en blablabla. we weten heel goed hoe het gaat onderhand.. tegen kleine teams via keepers en op derbys via scheidsrechters.. maar dat maakt allemaal niet uit straks in week 5 jongen
stoer doen terwijl je ezikbahce steunt... pfff flikker es een end op. 

We mogen fenev - BESIKECEKTAS niet eens een derby noemen... dat pas mag wanneer jullie naar Inönü komen en in 80ste minuut Volkan door GUIZA vervangen endan met 10 man toch pompa geven.
Waar jullie alleen maar van kunnen dromen, net als die 3-0 seks die we jullie vorig jaar hebben gegeven.

TFoeeeeeeeeee weeer
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 08 september 2010 06:20:35
Turkije 3 - 2 Belgie
|
 Royal.Ax.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 september 2010 01:21:40
^ het is eigelijk al fout om op een fenerli in te gaan..
tfoe op al hun hoofden
|
Doggy-St.. (102)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 08 september 2010 01:02:47
19O7 zei:Doggy-StyloW zei:Fenerbahce is een schade voor het Turkse voetbal. Als je word uitgeschakeld door Young bouys wat je naar CL kan leiden en een hoop geld opleverd misloopt?
Wie is in godsnaam young boys?
En alsof dat niet genoeg is word je ook nog eens uitgeschakeld door POAK wat je de UEFA kost.
En alsof het niet genoeg is dat Fenerbahce is uitgeschakeld , vliegen de punten van TR ook nog eens flink omlaag.
Bedankt Fenerbahce voor al je prestaties in Europa!
Sukkel jouw eigen club raakte uitgeschakeld door een derde rangs club uit Oekraine, nerd. 
1: Hoe weet je voor welke club ik ben?
2: Wil je zeggen dat jong boys en poak 1 e klass teams zijn sukkelTJE?
|
 Royal.Ax.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 september 2010 16:15:31
blooob zei:nakaH zei:KunstGras zei:
endan vragen ze zichzelf af waarom niemand in TR fb mag. Het feit dat ze denken dat het door jaloezie komt is nog grappiger.
ehmm het grootste deel in Turkije is voor Fenerbahçe.
De rest dat overblijft is voornamelijk voor GS-BJK, vandaar de misgunnerij
En waarom de GS&BJK broertjes en Fener elkaar niet mogen hoef ik niet uit te leggen
dit gaat weer leiden tot onnodige discussies/ruzies denk ik dus laat ik er maar niet over doorgaan
Dit was toch duidelijk toen bursa kampion werd of niet soms. Al die Bjk en Gs fans toeterend door straten. Je kan niet zeggen dat dit geen jaloezie is.
Jij vergeet jullie graafactie's tegen BJK en een slappe overwinnig tegen GS met selcuk 
zeker gunne we geen kampioenschap
|
 ultrAsla.. (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 september 2010 17:41:34
Jullie doen alsof jullie niet zouden juichen als gs geen kampioen was geworden.. Ow nu is gs broeder met bursa :/
Maar dat mensen ook bij nationale elftal eigen club naar voren halen triest
|
blooob (21)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 04 september 2010 14:09:04
nakaH zei:KunstGras zei:
endan vragen ze zichzelf af waarom niemand in TR fb mag. Het feit dat ze denken dat het door jaloezie komt is nog grappiger.
En waarom de GS&BJK broertjes en Fener elkaar niet mogen hoef ik niet uit te leggen
dit gaat weer leiden tot onnodige discussies/ruzies denk ik dus laat ik er maar niet over doorgaan
Dit was toch duidelijk toen bursa kampion werd of niet soms. Al die Bjk en Gs fans toeterend door straten. Je kan niet zeggen dat dit geen jaloezie is.
|
nakaH (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 september 2010 20:10:16
KunstGras zei:
dit gaat weer leiden tot onnodige discussies/ruzies denk ik dus laat ik er maar niet over doorgaan [Gewijzigd op 03 september 2010 20:10:43]
|