TikeMyso.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 juli 2010 10:44:46
Burka voor mannen.
Prijs voor 'mannenboerka'
AMSTERDAM - Marije de Haan, die een soort mannenboerka ontwierp, mag zich de meest veelbelovende modestudent van Nederland noemen.
Foto: ANP
Marije de Haan (R), winnares van Lichting 2010, krijgt donderdag de G-Star
De Haan kreeg de G-Star Raw Talent Award donderdag uitgereikt op de dertiende editie van de Amsterdam International Fashion Week in Amsterdam. Ze won de award met haar herencollectie Flatliners.
Waarom de man niet onder de burka? Kan hij ook niet gluren naar andermamns vrouwen
Foto is te zien op de online Telegraaf. Oplossing voor de lelijke man. (wordt andrs over de vrou gezed)
|
 19O7 (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 juli 2010 11:45:20
wat is dit nou voor onzin? ze moeten eens ophouden met deze kinderachtige acties
|
 -StarStr.. (69)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 juli 2010 15:06:03
hoezo is dit kinderachtig.?
|
 Sneeuwwi.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 juli 2010 21:10:19
TikeMyson zei:Burka voor mannen.
Waarom de man niet onder de burka? Kan hij ook niet gluren naar andermamns vrouwen
Foto is te zien op de online Telegraaf. Oplossing voor de lelijke man. (wordt andrs over de vrou gezed)

Zie je dat "geval" voor de ogen?
Goedzo.
Dus dan weet je nu ook dat ze dan alsnog kunnen "gluren".
|
 TikeMyso.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 juli 2010 21:44:22
Sneeuwwitje_ zei:TikeMyson zei:Burka voor mannen.
[Afbeelding]
Zie je dat "geval" voor de ogen?
Goedzo.
Dus dan weet je nu ook dat ze dan alsnog kunnen "gluren".
Nee, zo zag dat ding er niet uit hoor. Kijk maar op Telegraaf.(Prijs voor
'mannen-boerka' Marije de Haan, die een soort mannenboerka annex lijkzak ontwierp, mag zich de meest veelbelovende modestudent van Nederland noemen.
Er zitten volgens mij ook geen gaatjes in om doorheen te kijken. Maar wie zijn vrouw onder zo`n zwart laken laat lopen, moet ook zo mans zijn om het zelf ook te doen. Anders ben je een kwal en lafaard.
|
zapje (51)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 juli 2010 21:48:32
|
 TikeMyso.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 juli 2010 23:20:39
zapje zei: [Afbeelding]
Precies dat is hem. Geen gaatjes om te gluren.De stof zal net te dun zijn om geen goed beeld te krijgen van de vrouw waar ze zich op lopen te geilen.. We kunnen kunnen nu de zaak van deze imbeciele instelling omdraaien. Niet het slachtoffer duperen, maar de dader. Ik vraag me trouwens af waarom God de mens ogen gegeven heeft? . Staat er in de Bijbel of Koran dat je naar alles mag kijken , behalve naar het andere geslacht? Nee hoor, dit is gewoon bedacht door mannen die die geil worden van een vrouwenlichaam, en denken dat andere mannen dat ook op hun vrouw doen. In en in zielig. [Gewijzigd op 16 juli 2010 23:21:28]
|
 Sneeuwwi.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 juli 2010 11:16:53
@Tike:
Ten eerste: Ik neem aan dat je een niqaab bedoelt en geen burka?

Ten tweede: Waarom wil je niet begrijpen dat er heel veel vrouwen zijn die dit uit vrije wil doen?
Oh, ik weet het al.
Islam staat namelijk voor onderdrukking he? En vooral de onderdrukking van vrouwen.
Toch? :/ [Gewijzigd op 17 juli 2010 11:26:32]
|
 Roses (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 18 juli 2010 17:29:37
Stelletje debiellen.
|
 TikeMyso.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 18 juli 2010 18:39:24
Roses zei:Stelletje debiellen.
Wie? Degenen die een burka dragen, of degenen die een burka voor de man ontworpen hebben? Als modeontwerpster mag je goddank alles ontwerpen. Heet creativiteit.
|
 TikeMyso.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 18 juli 2010 18:46:41
Sneeuwwitje_ zei:@Tike:
[Afbeelding]
Ten tweede: Waarom wil je niet begrijpen dat er heel veel vrouwen zijn die dit uit vrije wil doen?
Oh, ik weet het al.
Islam staat namelijk voor onderdrukking he? En vooral de onderdrukking van vrouwen.
Toch? :/
Ik zie geen opening du zal het wel een burka zijn. Je denkt toch niet dat een vrouw gaat zeggen dat ze niet onder zo`n laken wil lopen, anders komt ze de deur niet uit. (is mijn mening) Anders mankeert er wat in je bovenkamer als je
altijd met zo`n zwart laken op je hoof d wilt lopen.
Ik ken wel Hollandse vrouwen die roomser dan de paus willen zijn, en interessant willen doen met zo`n burka.
|
 -StarStr.. (69)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 juli 2010 08:30:13
snap het probleem niet zo,als vrouwen er toch voor kiezen een burka te dragen,
dan mag die mode ontwerpster er toch ook voor kiezen zo'n ding te ontwerpen.?
als je wil dat een burka voor vrouwen geaccepteerd wordt snap ik niet hoe je dit idee om niets belachelijk kan noemen.
|
 TikeMyso.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 juli 2010 11:39:58
Sneeuwwitje_ zei:@Tike:
[Afbeelding]
Oh, ik weet het al.
Toch? :/
Nee, ik zie de ogen van de man niet, dus zal het wel een burka zijn.
Nee, ik begrijp dat zeker niet, dat iemand VRIJWILLIG zich verstopt onder een , nog wel vreselijk zwart laken, met de bedoeling dat hun man het niet kan hebben , als er een andere man naar ze kijkt.
Ik zag een foto op het internet van een stel in het zwembad, de man in korte broek, en de vrouw helemaal ingezwachteld in burka, MET ZELF ZELFS LANGE ZWARTE HANDSCHOENEN AAN IN HET WATER!!!!!! En dat noem je niet ziek??????
Zo`n foto roept bij mij zoveel agressie op, dat ik alleen nog maar anti-Islam kan zijn.
|
 19O7 (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 juli 2010 16:37:13
-StarStruck zei:hoezo is dit kinderachtig.?
oooh vind je van niet? wat zou jij ervan vinden als ik zou roepen vrouwen moeten met gezichtsbeharing rondlopen, dus niet laseren of harsen
|
 -StarStr.. (69)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 24 juli 2010 19:04:30
19O7 zei:-StarStruck zei:hoezo is dit kinderachtig.?
oooh vind je van niet? wat zou jij ervan vinden als ik zou roepen vrouwen moeten met gezichtsbeharing rondlopen, dus niet laseren of harsen  Dat zou me geen reet boeien want ik luister niet naar wildvreemden.
Ten tweede zijn deze dingen niet te vergelijken. Het is geen verplichting je gezicht te scheren/harsen/laseren volgens het islamitische geloof en anders heb ik een hoop informatie gemist. Het gaat erover dat dit een ontwerp is en waarom dit kinderachtig zou zijn. Ik vind het eerder kinderachtig te doen alsof bedekking alleen voor vrouwen is,ookal vind je misschien dat er goede redenen voor zijn. Zouden deze goede redenen niet net zo goed van toepassing kunnen zijn op mannen.?
|
Noorwege.. (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 28 juli 2010 14:37:45
-StarStruck zei:19O7 zei:-StarStruck zei:hoezo is dit kinderachtig.?
oooh vind je van niet? wat zou jij ervan vinden als ik zou roepen vrouwen moeten met gezichtsbeharing rondlopen, dus niet laseren of harsen  Dat zou me geen reet boeien want ik luister niet naar wildvreemden.
Ten tweede zijn deze dingen niet te vergelijken. Het is geen verplichting je gezicht te scheren/harsen/laseren volgens het islamitische geloof en anders heb ik een hoop informatie gemist. Het gaat erover dat dit een ontwerp is en waarom dit kinderachtig zou zijn. Ik vind het eerder kinderachtig te doen alsof bedekking alleen voor vrouwen is,ookal vind je misschien dat er goede redenen voor zijn. Zouden deze goede redenen niet net zo goed van toepassing kunnen zijn op mannen.?
+1
|
  Fairy_Du.. (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 02 juni 2011 16:14:38
Hahah OMG het wordt steeds gekkker
|