Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 03:41:48
pinkblossom zei:Ik ben van origine katholiek en ben er juist van afgestapt door het huichelachtige instituut Vaticaan en wat er de laatste tijd naar buiten komt maakt me misselijk.
Maar goed daar gaat t niet over,wilde ik nog wel even kwijt 
Nou word dan gewoon moslim. Bij moslims is alles klaar en duidelijk. Geen Paus geen priesters waar je je zondes moet opbiechten. Gewoon getrouwde Imams die ook gewoon huisvader zijn. En je hebt ook gewoon vrouwelijke geloofsgeleerden.
Maar aangezien jij van je geloof afstapt om de zondes van een ander zegt genoeg hoeveel waarde jij ooit aan je geloof hebt gehecht.
|
 aramanli (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 02:25:19
pinkblossom zei:En dat vind ik dus ook,mij maakt t niet uit wat iemand wel of niet gelooft,zolang je maar respect naar elkaar toont,no matter what.
dan denken we bijna het zelfde maar meeste mensen proberen je niet te snappen schat die horen moslim en denken gelijk door je moet doorlezen en doorpraten je kan niemand weten door waar die in gelooft
want geloof is niet iets wat de mens maakt maar wat er in zit
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 02:21:44
En dat vind ik dus ook,mij maakt t niet uit wat iemand wel of niet gelooft,zolang je maar respect naar elkaar toont,no matter what.
|
 aramanli (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 02:19:22
pinkblossom zei:Ik ben van origine katholiek en ben er juist van afgestapt door het huichelachtige instituut Vaticaan en wat er de laatste tijd naar buiten komt maakt me misselijk.
ieder zijn keus schat ik ben moslim maar ik beoordeel niemand om wat die gelooft want echte moslim hoort niet tussen god en mens in te komen want wat je doet of gelooft is voor jezelv en voor niemand anders
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 02:17:16
Ik ben van origine katholiek en ben er juist van afgestapt door het huichelachtige instituut Vaticaan en wat er de laatste tijd naar buiten komt maakt me misselijk.
|
 aramanli (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 02:10:48
pinkblossom zei:Nee maar dit is een reactie op dat er veel minder gelovige christenen zijn in Nederland dan vroeger.
Dat is voor een gedeelte ook wel waar,maar er zijn nog genoeg gemeentes waar actief geloofd wordt.
Dat het terug loopt is niet vreemd zeker niet na de misbruik meldingen van het afgelopen half jaar.
ja daar kan je niks aan doen wij voelen ook mee met die kinderen en goede gelovigen want geloof moet nooit gebruikt worden voor je zelf maar juist voor anderen goed te doen
|
 aramanli (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 02:08:58
fruitmeid zei:aramanli zei:pinkblossom zei:Er zijn meerdere zwaar gelovige gemeentes in Nederland waaronder Staphorst,Urk,Wijk en Aalburg,Sprang Capelle,Hoge en Lage Zwaluwe,
dat zijn er slechts een paar die zo in me opkomen ,
waar geen tv gekeken wordt maar waar s,avonds,dus elke dag wordt gebeden,
waar vrouwen geen broeken mogen dragen,waar op zondag de kermis niet mag draaien omdat dat de christelijke rustdag is.
En dat is niet alleen de oudere generatie die zich daar aan houden maar ook de jongeren.
ja maar in die gemeentes bekeren zich ook niet echt veel mensen denk ik daar maar meeste die niet daar wonen juist wel
en het ging over bekeren naar islam niet over hoeveel mensen naar kerk gaan en niet deze topic tog
Sorry hoor maar u haalt dat onderwerp aan en nu valt u een ander aan omg ik snap niks van u
kijk het gaat hier niet om hoeveel mensen in welke gemeente zwaar gelovig zijn ok laat ik je een voorbeelt geven als jij ziet dat iedereen om je heen steelt en j ebent 10 jaar of 12 ga jij je ook interreseren in dat maar als je heel veel mensen zie bidden maakt niet uit welke geloof ga je je interrreseren in dat geloof
ik doe jullie juist een plezier en zeg hoe je dat kan voorkomen door juist meer kerken te plaatsen en meer mensen te trekken naar jullie geloof maar jullie vallen mij aan alsof ik hier een bom op me heb
dat is ook hoe geert wilders het aanpakt je moet het goedaardig doen en niet kwaadschiks want als je het verkeert aanpakt lukt het niet
en jullie denken nu zeker wat zegt die moslim maar lees maar 2 keer wat ik zeg voor je reageert
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 02:04:36
Nee maar dit is een reactie op dat er veel minder gelovige christenen zijn in Nederland dan vroeger.
Dat is voor een gedeelte ook wel waar,maar er zijn nog genoeg gemeentes waar actief geloofd wordt.
Dat het terug loopt is niet vreemd zeker niet na de misbruik meldingen van het afgelopen half jaar.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 02:03:45
aramanli zei:pinkblossom zei:Er zijn meerdere zwaar gelovige gemeentes in Nederland waaronder Staphorst,Urk,Wijk en Aalburg,Sprang Capelle,Hoge en Lage Zwaluwe,
waar vrouwen geen broeken mogen dragen,waar op zondag de kermis niet mag draaien omdat dat de christelijke rustdag is.
En dat is niet alleen de oudere generatie die zich daar aan houden maar ook de jongeren.
ja maar in die gemeentes bekeren zich ook niet echt veel mensen denk ik daar maar meeste die niet daar wonen juist wel
en het ging over bekeren naar islam niet over hoeveel mensen naar kerk gaan en niet deze topic tog
Sorry hoor maar u haalt dat onderwerp aan en nu valt u een ander aan omg ik snap niks van u
|
 aramanli (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 02:01:27
pinkblossom zei:Er zijn meerdere zwaar gelovige gemeentes in Nederland waaronder Staphorst,Urk,Wijk en Aalburg,Sprang Capelle,Hoge en Lage Zwaluwe,
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:55:15
pinkblossom zei:Er zijn meerdere zwaar gelovige gemeentes in Nederland waaronder Staphorst,Urk,Wijk en Aalburg,Sprang Capelle,Hoge en Lage Zwaluwe,
Dank u
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:54:42
Er zijn meerdere zwaar gelovige gemeentes in Nederland waaronder Staphorst,Urk,Wijk en Aalburg,Sprang Capelle,Hoge en Lage Zwaluwe,
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:52:01
Baris1976 zei:Ja als ouders eerst praten tegen een kinderen over een sinterklaas die niet meer bestaat en als kinderen daarna horen over Jezus zou ik ook als kind denken dat zal ook weer een verzinsel van de ouders zijn.
Moslims liegen niet tegen kinderen zij vertellen gewoon de waarheid. En kinderen zien aan de ouders dat zij hun godsdienst heel serieus nemen. Dan gaan de kinderen ook automatisch merken dat het menens is.
Tuurlijk Manneke Baris en de mannen bij u leren de kinderen dat papa buiten de deur zijn snoepske pakt en normaal is hahaha en meiden mogen niks maar de jongens alles ben klaar met jullie de mannen dan want jullie zijn zo ontzettend krom en huichelaars blijf vooral jezelf schoon preken als gij gaat knielen en bidden
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:51:06
Meeste Turken halen geen rottigheid uit op straat en zijn ook gewoon nette moslims. Wat heb je daar dan over te zeggen fruitchick?
|
 aramanli (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:50:25
fruitmeid zei:aramanli zei:fruitmeid zei:aramanli zei:en over bekeren van de mensen kijk de islam is op dit moment de enigste geloof in Nederland die actief word nageleefd en de jongeren zien dat en raken geinterreseert zie niet elke christen naar de kerk gaan zondags maar elke moslim gaat wel naar de moskee vrijdags en daardoor zien ze en raken ze meer geiterreseert in die geloof want Nederlandse jongeren zijn meer ongelovig vanaf het beging daar moet wildersje wat aan doen juist meer kerken en bestaande behouden dan minder moskeeën want ken wel 10 kerken waar ik nu als moslim kan bidden want zijn verkocht en dienen nu als moskee
Ach wat lult u nou er zijn zat mensen in nl die naar de kerk gaan zelfs geen televisie in huis hebben verdiep u eerst eens voordat gij oordeeld
zat is niet elke kijk maar zelvs naar de straattuig die iedereen haat die kleine etter mocro's zelvs die zie je vrijdag i de moskee maar zie niet elke christen gaan en waarom worden er bestaande kerken verkocht geef daar antwoord op eens hier waar ik woon zijn er misschien 10 kerken de en maar een heeft een zondagsmis 
Hahaha gij wint het van Manneke Baris dus als gij rottigheid uithaalt maar gij gaat de volgende dag naar de moskee dan is alles goed he hahaha omg wat een zieke geesten hebben jullie  houwen zo komt gij ver mee vergeet niet te bidden he 
kijk fruit je slechte daden worden op de ene schouder door een engel bijgehouden en de goede op de andere als je dood gaat op een weegschaal en als de slechte meer zijn enkeltje hel als de goede meer zijn enkeltje hemel
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:48:16
Ja als ouders eerst praten tegen een kinderen over een sinterklaas die niet meer bestaat en als kinderen daarna horen over Jezus zou ik ook als kind denken dat zal ook weer een verzinsel van de ouders zijn.
Moslims liegen niet tegen kinderen zij vertellen gewoon de waarheid. En kinderen zien aan de ouders dat zij hun godsdienst heel serieus nemen. Dan gaan de kinderen ook automatisch merken dat het menens is.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:47:07
aramanli zei:fruitmeid zei:aramanli zei:en over bekeren van de mensen kijk de islam is op dit moment de enigste geloof in Nederland die actief word nageleefd en de jongeren zien dat en raken geinterreseert zie niet elke christen naar de kerk gaan zondags maar elke moslim gaat wel naar de moskee vrijdags en daardoor zien ze en raken ze meer geiterreseert in die geloof want Nederlandse jongeren zijn meer ongelovig vanaf het beging daar moet wildersje wat aan doen juist meer kerken en bestaande behouden dan minder moskeeën want ken wel 10 kerken waar ik nu als moslim kan bidden want zijn verkocht en dienen nu als moskee
Ach wat lult u nou er zijn zat mensen in nl die naar de kerk gaan zelfs geen televisie in huis hebben verdiep u eerst eens voordat gij oordeeld
zat is niet elke kijk maar zelvs naar de straattuig die iedereen haat die kleine etter mocro's zelvs die zie je vrijdag i de moskee maar zie niet elke christen gaan en waarom worden er bestaande kerken verkocht geef daar antwoord op eens hier waar ik woon zijn er misschien 10 kerken de en maar een heeft een zondagsmis 
Hahaha gij wint het van Manneke Baris dus als gij rottigheid uithaalt maar gij gaat de volgende dag naar de moskee dan is alles goed he hahaha omg wat een zieke geesten hebben jullie houwen zo komt gij ver mee vergeet niet te bidden he
|
 aramanli (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:45:10
Baris1976 zei:fruitmeid zei:aramanli zei:en over bekeren van de mensen kijk de islam is op dit moment de enigste geloof in Nederland die actief word nageleefd en de jongeren zien dat en raken geinterreseert zie niet elke christen naar de kerk gaan zondags maar elke moslim gaat wel naar de moskee vrijdags en daardoor zien ze en raken ze meer geiterreseert in die geloof want Nederlandse jongeren zijn meer ongelovig vanaf het beging daar moet wildersje wat aan doen juist meer kerken en bestaande behouden dan minder moskeeën want ken wel 10 kerken waar ik nu als moslim kan bidden want zijn verkocht en dienen nu als moskee
Aramanli heeft keihard gelijk. Islam is de enige godsdienst die serieus word genomen op deze wereld. De rest van de godsdiensten zijn net een hobby. En iemand die naar een echte godsdienst zoekt komt vanzelf bij de Islam terecht.
nee dat zeg ik niet elke godsdienst komt van god dus respect maar hoier in nederland is dat zo helaas meeste jogeren die worden atheïst terwijl vader en moeder christenen is dat zie je bij moslims zelden
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:44:04
fruitmeid zei:aramanli zei:en over bekeren van de mensen kijk de islam is op dit moment de enigste geloof in Nederland die actief word nageleefd en de jongeren zien dat en raken geinterreseert zie niet elke christen naar de kerk gaan zondags maar elke moslim gaat wel naar de moskee vrijdags en daardoor zien ze en raken ze meer geiterreseert in die geloof want Nederlandse jongeren zijn meer ongelovig vanaf het beging daar moet wildersje wat aan doen juist meer kerken en bestaande behouden dan minder moskeeën want ken wel 10 kerken waar ik nu als moslim kan bidden want zijn verkocht en dienen nu als moskee
Aramanli heeft keihard gelijk. Islam is de enige godsdienst die serieus word genomen op deze wereld. De rest van de godsdiensten zijn net een hobby. En iemand die naar een echte godsdienst zoekt komt vanzelf bij de Islam terecht.
|
 aramanli (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:44:04
fruitmeid zei:aramanli zei:en over bekeren van de mensen kijk de islam is op dit moment de enigste geloof in Nederland die actief word nageleefd en de jongeren zien dat en raken geinterreseert zie niet elke christen naar de kerk gaan zondags maar elke moslim gaat wel naar de moskee vrijdags en daardoor zien ze en raken ze meer geiterreseert in die geloof want Nederlandse jongeren zijn meer ongelovig vanaf het beging daar moet wildersje wat aan doen juist meer kerken en bestaande behouden dan minder moskeeën want ken wel 10 kerken waar ik nu als moslim kan bidden want zijn verkocht en dienen nu als moskee
|