fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:41:27
aramanli zei:en over bekeren van de mensen kijk de islam is op dit moment de enigste geloof in Nederland die actief word nageleefd en de jongeren zien dat en raken geinterreseert zie niet elke christen naar de kerk gaan zondags maar elke moslim gaat wel naar de moskee vrijdags en daardoor zien ze en raken ze meer geiterreseert in die geloof want Nederlandse jongeren zijn meer ongelovig vanaf het beging daar moet wildersje wat aan doen juist meer kerken en bestaande behouden dan minder moskeeën want ken wel 10 kerken waar ik nu als moslim kan bidden want zijn verkocht en dienen nu als moskee
Ach wat lult u nou er zijn zat mensen in nl die naar de kerk gaan zelfs geen televisie in huis hebben verdiep u eerst eens voordat gij oordeeld
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:41:26
Een moslim heeft altijd een positieve hoop op redding en beloning met het paradijs. Ik weet ook niet wat mij te wachten staat. In ieder geval doe ik hier al mijn best om mensen op rechte pad te krijgen.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:39:41
Baris1976 zei:aramanli zei:het gaat niet over wie moslim is of wie niet 99%van de oorlogen worden gevoerd die godsdiensten gebruiken om een doel te bereiken bijv Irak gaat om olie maar ze zeggen islam is slecht bijf Israël gaat om geld alles gaat om geld en niet om geloof geloof is de verpakking van de doos de inhoud gaat altijd over geld of macht
Dat bedoel ik. En de schuld is meteen geschoven in de schoenen van de Islam. Zo denken ze twee vliegen in 1 klap te slaan.
Of ze na de dood ook zulke trucjes in petto hebben betwijvel ik. Voor die mensen is de hel gemaakt.
En voor u niet he want u bent niet een persoon om te oordelen nee u veroordeeld wel degelijk de mensheid.Slaap lekker Opa Baris
|
 aramanli (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:39:07
en over bekeren van de mensen kijk de islam is op dit moment de enigste geloof in Nederland die actief word nageleefd en de jongeren zien dat en raken geinterreseert zie niet elke christen naar de kerk gaan zondags maar elke moslim gaat wel naar de moskee vrijdags en daardoor zien ze en raken ze meer geiterreseert in die geloof want Nederlandse jongeren zijn meer ongelovig vanaf het beging daar moet wildersje wat aan doen juist meer kerken en bestaande behouden dan minder moskeeën want ken wel 10 kerken waar ik nu als moslim kan bidden want zijn verkocht en dienen nu als moskee
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:38:17
aramanli zei:het gaat niet over wie moslim is of wie niet 99%van de oorlogen worden gevoerd die godsdiensten gebruiken om een doel te bereiken bijv Irak gaat om olie maar ze zeggen islam is slecht bijf Israël gaat om geld alles gaat om geld en niet om geloof geloof is de verpakking van de doos de inhoud gaat altijd over geld of macht
Dat bedoel ik. En de schuld is meteen geschoven in de schoenen van de Islam. Zo denken ze twee vliegen in 1 klap te slaan.
Of ze na de dood ook zulke trucjes in petto hebben betwijvel ik. Voor die mensen is de hel gemaakt.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:36:00
Pffffffffffffffffffffffffff U bent u roeping mis gelopen u had Predikant moet worden
|
 aramanli (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:35:34
het gaat niet over wie moslim is of wie niet 99%van de oorlogen worden gevoerd die godsdiensten gebruiken om een doel te bereiken bijv Irak gaat om olie maar ze zeggen islam is slecht bijf Israël gaat om geld alles gaat om geld en niet om geloof geloof is de verpakking van de doos de inhoud gaat altijd over geld of macht
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:34:37
Kezbonita zei:Baris1976 zei:Wie produceert de meeste wapens op de wereld? Zijn dit moslims of ongelovigen?
En wie verkoopt deze wapens onder andere aan kinderen in Afrika? Moslims of niet moslims?
Wie is begonnen met steden bombarderen? (Bijv. tweede wereldoorlog) Moslims of niet moslims?
Wie heeft 6 miljoen joden, zigeuners, ouderen en gehandicapten vermoord?
Moslims of niet moslims?
Als jij hier een eerlijke antwoord op durft te geven wil ik verder praten met je.
Sorry hoor, moslims zijn ook geen lieverdjes geweest. Je stelt vragen vanuit één perspectief, dat is gewoon manipulatie.
Niks perspectief. Geef gewoon antwoord op die vragen.
Dat er ook moordende moslims zijn weet iedereen maar dat er op grote schaal door een regering gestuurde moordmachine word gemaakt is gebeurt door niet moslims.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:20:32
Kijk dit zijn nou zeer plesante antwoorden [Gewijzigd op 01 augustus 2010 01:20:51]
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:19:08
Het gaat om de ideologie van mensen.
Of ze nou moslim zijn of niet!
Zoals ik al zei; zolang er mensen zijn die zich superieur voelen zal er haat zijn.
Iedereen is gelijk aan elkaar wat voor een geslacht, afkomst, cultuur, religie of geaardheid iemand ook heeft en de wereld zal er een stuk mooier uit zien als iedereen zo zou denken.
Gelukkig zijn er ook moslims die wel hun geloof op een liefdevolle en vredige manier verkondigen!
|
 Kezbonit.. (61)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:17:30
Baris1976 zei:Wie produceert de meeste wapens op de wereld? Zijn dit moslims of ongelovigen?
En wie verkoopt deze wapens onder andere aan kinderen in Afrika? Moslims of niet moslims?
Wie is begonnen met steden bombarderen? (Bijv. tweede wereldoorlog) Moslims of niet moslims?
Moslims of niet moslims?
Als jij hier een eerlijke antwoord op durft te geven wil ik verder praten met je.
Sorry hoor, moslims zijn ook geen lieverdjes geweest. Je stelt vragen vanuit één perspectief, dat is gewoon manipulatie.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:15:52
Baris1976 zei:Wie produceert de meeste wapens op de wereld? Zijn dit moslims of ongelovigen?
Moslims of niet moslims?
Ok dat was ik
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:14:21
Wie produceert de meeste wapens op de wereld? Zijn dit moslims of ongelovigen?
Moslims of niet moslims?
|
 Kezbonit.. (61)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:10:27
-Nika zei:Baris1976 zei:Nog een keer terug koment op de verhaal van de christinnen die volgens de Islam als ongelovig beschouwd worden. Alle mensen die ooit gehoord hebben van de laatste profeet Mohamed en de Koran. En die daar niet in geloven zijn ongelovig en zullen voor altijd in de hel branden. Al ben je moeder Theresa. Ook zij gaat branden omdat ze geen moslim werd en omdat ze nog steeds vasthoud aan de christendom die al veroudert is en probeerde te verspreiden.
Deze dingen zijn harde feiten binnen de Islam en er geen discussie over mogelijk. PUNT
applaus voor de meest vredelievende religie ter wereld!
En dan vragen mensen zich af waarom er geen vrede op aarde kan zijn....
Zolang er mensen als jij bestaan, die zich superieur voelen ten opzichte van andere zal er haat bestaan in de wereld.
En dan te bedenken dat er mensen gewoon opgevoed worden met deze waanzin!
Ja Baris, ik denk ook dat je een beetje gefrustreerd bent, of misschien komt dat zo over omdat we het over een voor jou gevoelig onderwerp hebben.
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:07:41
Baris1976 zei:Nog een keer terug koment op de verhaal van de christinnen die volgens de Islam als ongelovig beschouwd worden. Alle mensen die ooit gehoord hebben van de laatste profeet Mohamed en de Koran. En die daar niet in geloven zijn ongelovig en zullen voor altijd in de hel branden. Al ben je moeder Theresa. Ook zij gaat branden omdat ze geen moslim werd en omdat ze nog steeds vasthoud aan de christendom die al veroudert is en probeerde te verspreiden.
Deze dingen zijn harde feiten binnen de Islam en er geen discussie over mogelijk. PUNT
applaus voor de meest vredelievende religie ter wereld!
En dan vragen mensen zich af waarom er geen vrede op aarde kan zijn....
Zolang er mensen als jij bestaan, die zich superieur voelen ten opzichte van andere zal er haat bestaan in de wereld.
En dan te bedenken dat er mensen gewoon opgevoed worden met deze waanzin!
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:02:40
Probeer nu maar snel een slot op te gooien haha. Dat is pas zwak als je niks meer weet te zeggen.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 01:01:21

|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:59:53
Ja maak maar lekker grapjes over. Een keer zal je zien wat de waarheid is.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:58:03
Baris1976 zei:fruitmeid zei:Baris1976 zei:Waar geloof jij dan in? Wil ik nu weten ook.
Manneke Baris ik heb u al verteld paginas terug ok ik ga niet meer op u in leeghoofd
Ja zo kan je ook makkelijk vanaf komen als je geen geloof hebt. 
Ik geloof in u einde van de wereld hehehe
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:52:31
fruitmeid zei:Baris1976 zei:Waar geloof jij dan in? Wil ik nu weten ook.
Manneke Baris ik heb u al verteld paginas terug ok ik ga niet meer op u in leeghoofd
Ja zo kan je ook makkelijk vanaf komen als je geen geloof hebt.
|