Forum: Steeds meer mensen bekeren zich tot de Islam.

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Steeds meer mensen bekeren zich tot de Islam.
Kezbonit.. (61)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:10:39
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

^
Ik hoor jou alleen maar prediken dat Islam de enige ware geloof is,
én dat je niemand dwingt iets te geloven tongue.gif
pinkblos.. (32)
Co-admin
pinkblossoms avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:14:52

Dit is exact het zelfde in het Christendom. Regels zijn hetzelfde. Probleem is dat Christinnen in de categorie ongelovigen horen omdat zij niet in profeet Mohamed geloven.

Dit is dus wat ik al eerder zei,jij verheft de Islam tot het enige goede geloof,want Christenen geloven niet in Mohamed.

Dat is dus het grote verschil tussen jou en mij, ik geloof niet maar ik ben wel zo dat ik respect toon voor ieder ander zijn/haar geloof en daar schort het jou grondig aan.
Kezbonit.. (61)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:17:05

pinkblossom zei:
Dit is exact het zelfde in het Christendom. Regels zijn hetzelfde. Probleem is dat Christinnen in de categorie ongelovigen horen omdat zij niet in profeet Mohamed geloven.

Dit is dus wat ik al eerder zei,jij verheft de Islam tot het enige goede geloof,want Christenen geloven niet in Mohamed.

Dat is dus het grote verschil tussen jou en mij, ik geloof niet maar ik ben wel zo dat ik respect toon voor ieder ander zijn/haar geloof en daar schort het jou grondig aan.

Ja ik vind het ook raar trouwens, aangezien Islam juist het 'jongste' geloof is. Je zou toch denken dat ze gewoon hebben gespiekt laughing.gif aangezien veel regels en verhalen gewoon hetzelfde zijn als het testament.
Baris197.. (35)
Gebruiker
Baris1976s avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:19:38

RomeoM.
Ik wil wel het volgende mededelen. Welke afkomst de eigenaar en medewerkers van deze site maakt toch niet uit?
Turken zijn ook vrij om hun eigen website te beginnen als ze dat nodig vinden.
Zie het als een supermarkt. Je kijkt niet naar de eigenaar. Je gaat gewoon kopen wat je nodig hebt.

En ja sommige machthebbers zijn niet altijd eerlijk op deze site. Geloof me dat Turken ook niet mensen alle vrijheid gaan geven om alles te zeggen op hun site.
pinkblos.. (32)
Co-admin
pinkblossoms avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:23:54

RomeoM.
Ik wil wel het volgende mededelen. Welke afkomst de eigenaar en medewerkers van deze site maakt toch niet uit?
Zie het als een supermarkt. Je kijkt niet naar de eigenaar. Je gaat gewoon kopen wat je nodig hebt.

En ja sommige machthebbers zijn niet altijd eerlijk op deze site. Geloof me dat Turken ook niet mensen alle vrijheid gaan geven om alles te zeggen op hun site.

En wat bedoel je met deze post Baris?
ik las commentaar van dit persoon dat het hier om geld zou draaien
nou ik kan je verzekeren wij zitten hier allemaal als vrijwilliger hoor
wij verdienen hier geen koperen stuivertje aan
En dat jij en hij hier door willen drammen over het zgn enige geloof daar moet je zeker mee door gaan ,maar er zijn ook andersdenkenden op deze site ,net zo goed als wij jullie moeten accepteren is dat andersom ook zo.
Baris197.. (35)
Gebruiker
Baris1976s avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:27:04

pinkblossom zei:

Wie zegt dat ik mensen niet respecteer? Als ik duidelijke feiten over de Islam opschrijf is dat omdat ik mensen niet respecteer?
Pinky. Dit zijn feiten meid. Dit heb ik niet verzonnen. En als moslim sta ik erachter. Islam is de enige ware geldige godsdienst. Je moet van een moslim geen andere houding verwachten.

Voordat profeet Mohamed kwam was Christendom de ware godsdienst. God heeft gewoon een nieuwe profeet gestuurd en daar hoort elke mens naar te luisteren.
En wie dat niet doet moet het maar afwachten en kijken waar hij of zij terecht komt na de dood.
Zo simpel zit het inelkaar.
Kezbonit.. (61)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:29:22

Baris1976 zei:
pinkblossom zei:

Wie zegt dat ik mensen niet respecteer? Als ik duidelijke feiten over de Islam opschrijf is dat omdat ik mensen niet respecteer?
Pinky. Dit zijn feiten meid. Dit heb ik niet verzonnen. En als moslim sta ik erachter. Islam is de enige ware geldige godsdienst. Je moet van een moslim geen andere houding verwachten.

Voordat profeet Mohamed kwam was Christendom de ware godsdienst. God heeft gewoon een nieuwe profeet gestuurd en daar hoort elke mens naar te luisteren.
En wie dat niet doet moet het maar afwachten en kijken waar hij of zij terecht komt na de dood.
Zo simpel zit het inelkaar.

Dus Christen zijn was eerst het enige juiste, maar omdat daarna Islam is ontstaan, zijn de Christenen ongelovigen geworden?
Lijkt meer op het verhaal van cultuur-subcultuur.
Baris197.. (35)
Gebruiker
Baris1976s avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:30:25

pinkblossom zei:
RomeoM.

En wat bedoel je met deze post Baris?
ik las commentaar van dit persoon dat het hier om geld zou draaien
nou ik kan je verzekeren wij zitten hier allemaal als vrijwilliger hoor
wij verdienen hier geen koperen stuivertje aan
En dat jij en hij hier door willen drammen over het zgn enige geloof daar moet je zeker mee door gaan ,maar er zijn ook andersdenkenden op deze site ,net zo goed als wij jullie moeten accepteren is dat andersom ook zo.

Mensen die anders denken mogen dat lekker zelf weten. Moet ik dan mijn mond houden over de waarheid? En als die mensen daar niet in geloven moeten ze dat ook lekker zelf weten.
Het lijkt wel dat je hier niet mag geloven in de Islam.
pinkblos.. (32)
Co-admin
pinkblossoms avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:34:44

Met deze zin beweer jij dat Moslims boven Christenen staan.
Denk nou eens na man
Ieder mens heeft een brein,2 armen,2 benen,1 romp
en dat is wat we zijn ongeacht geloof,kleur etc
dan zou deze aardbol er al heel wat vrediger uitzien
Het zal mij een rotjeknor wezen al gelooft iemand in sinterklaas of de paashaas
een mens is een mens en dat is wat telt.
Baris197.. (35)
Gebruiker
Baris1976s avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:36:18

Kezbonit. ff snelcursus voor iedereen.
God schiep de mens en aarde. Soms werd er een profeet uitgekozen door God om de mensen duidelijk te maken wat de bedoeling is op aarde. Dus mensen zijn verplicht om een profeet te volgen. Voor profeet Mohamed was Jezus op aarde. Dus mensen moesten naar Jezus luisteren en geloven.
Na komst van profeet Mohamed zijn ALLE mensen op aarde verplicht om in hem te geloven. Als huidige Christinnen daar niet in geloven komen zij in categorie ongelovigen.
Baris197.. (35)
Gebruiker
Baris1976s avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:40:14

pinkblossom zei:

Met deze zin beweer jij dat Moslims boven Christenen staan.
Denk nou eens na man
Ieder mens heeft een brein,2 armen,2 benen,1 romp
en dat is wat we zijn ongeacht geloof,kleur etc
dan zou deze aardbol er al heel wat vrediger uitzien
Het zal mij een rotjeknor wezen al gelooft iemand in sinterklaas of de paashaas
een mens is een mens en dat is wat telt.

Pinky. Dit is jouw mening. Maar volgens de islam mag je niet zomaar eigen godsdienst verzinnen. Als jij niet gelooft in de waarheid van de Islam heb jij toch geen probleem op dit moment?
God heeft toch mensen even vrij gelaten tijdens het leven op aarde. Je bent lekker vrij. Denk wat je wil.
Byte (81)
Gebruiker
Bytes avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:42:18

Ja en het christendom was een vervanging voor het jodendom blush.gif maar wat doen de joden? gaan ze jezus vermoorden sad.gif
pinkblos.. (32)
Co-admin
pinkblossoms avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:43:27

Ik verzin ook niks ik ben een Ongelovige en happy ook nog ,maar dan nog vind ik t wel kwalijk dat jij ongevraagd iedereen hier de Islam als enige goed geloof op zit te dringen en anders denkenden niet accepteerd.
Baris197.. (35)
Gebruiker
Baris1976s avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:47:10

Ja zo zit het inelkaar. Heel simpel.
(volgens de is Islam is het niet gelukt Jezus te vermoorden. Hij is door God weggehaald van de aardbodem.)
Baris197.. (35)
Gebruiker
Baris1976s avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:50:02

pinkblossom zei:
Ik verzin ook niks ik ben een Ongelovige en happy ook nog ,maar dan nog vind ik t wel kwalijk dat jij ongevraagd iedereen hier de Islam als enige goed geloof op zit te dringen en anders denkenden niet accepteerd.

Anders denkenden zullen er altijd zijn. Mischien dat sommige twee keer achter hun hoofd krabben en nadenken. Ik ben een overtuigd moslim en ik ben nog happyer dan jij. En dat gun ik iedereen.
Byte (81)
Gebruiker
Bytes avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:53:39

Baris haram haram sad.gif
Je mag niet oordelen, als christenen iets verkeerd doen dan zal Allah ze wel straffen. Alleen Allah mag oordelen of ze slecht of goed bezig zijn.
Baris197.. (35)
Gebruiker
Baris1976s avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:57:24

Ik heb niks gezegd wat niet waar is over Christinnen. Christinnen zijn volgens de Islam ongelovig. Dit mag ik zeggen omdat het waar is. Dit is niet haram. Waarheid zeggen is niet haram.
Trouwens waarom zou een christen niet moslim worden? Moslims geloven toch ook in Jezus?
Byte (81)
Gebruiker
Bytes avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 02:01:09

Nee, ongelovig noemen is ook haram.. blush.gif.
En zo staat het niet in de Kuran, er staat dat de islam de juiste geloof is (dat staat in elk heilig boek) maar er staat niet in dat andersgelovigen slecht zijn ofzo. En jij haalt ze omlaag met je reacties. Haram!
Alsof het alleen om jezus gaat, ze zijn blij met hun kerk etc, stil zeg niet zulke dingen je zet de islam en moslims voor schut sad.gif
Baris197.. (35)
Gebruiker
Baris1976s avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 02:22:31

Ik zet niemand voor schut. Je bent voor of tegen Islam. Neutraal is ook tegen. Zo simpel is dat. En ja een Christen is ongelovig. Dat moet ook duidelijk zijn. Ik merk dat veel mensen hier een eigen versie islam aan het verzinnen zijn. Dat is pas haram.

Verder heb ik dit de melden aan de nieuwe autochtone moslims.
HULDE AAN DEZE MENSEN. WELKOM NIEUWE BROEDERS EN ZUSTERS. JULLIE VERDIENEN EEN TOCHT DOOR DE AMSTERDAMSE GRACHTEN.
HEEL DAPPER VAN JULLIE DAT JULLIE IN DEZE ZWARE TIJDEN VAN DE ISLAM DE LEF TONEN OM MOSLIM TE WORDEN. WELKOM IN DE GROTE MOSLIM FAMILIE. IK HOU VAN JULLIE. 12.000 BEKEERDE AUTOCHTONE LEEUWEN. DE VOORLOPERS WORDEN BETER BELOOND DAN NAKOMERS.
Kezbonit.. (61)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 02:34:30

Byte zei:
Nee, ongelovig noemen is ook haram.. blush.gif.
En zo staat het niet in de Kuran, er staat dat de islam de juiste geloof is (dat staat in elk heilig boek) maar er staat niet in dat andersgelovigen slecht zijn ofzo. En jij haalt ze omlaag met je reacties. Haram!
Alsof het alleen om jezus gaat, ze zijn blij met hun kerk etc, stil zeg niet zulke dingen je zet de islam en moslims voor schut sad.gif

Ongelovig noemen is ook haram? In de Koran staat toch ook veel over Kâfir en wat hier mee te doen?
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op