fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:48:23
Baris1976 zei:Waar geloof jij dan in? Wil ik nu weten ook.
Manneke Baris ik heb u al verteld paginas terug ok ik ga niet meer op u in leeghoofd
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:46:58
Waar geloof jij dan in? Wil ik nu weten ook.
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:44:22
Jij gelooft toch niet dus jij moet dan niet over vrede en liefde praten.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:42:55
Baris1976 zei:Nee hoor. Ga maar na vragen aan een Imam. Er staan ook een hele hoop nare dingen over de Joden en Christinnen in de Koran. Christinnen zijn duidelijke vijanden van de Islam en de Joden ook. Altijd als ze de kans krijgen beginnen ze een oorlog tegen de moslims. Dit is nooit verandert sinds het ontstaan van de islam.
Gaan we weer manneke Baris geloof bestaat uit elkander liefde geven elkander vergeven en wat doet de mensheid?haten omg verkondig nou niet jou Koran ok
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:39:49
Nee hoor. Ga maar na vragen aan een Imam. Er staan ook een hele hoop nare dingen over de Joden en Christinnen in de Koran. Christinnen zijn duidelijke vijanden van de Islam en de Joden ook. Altijd als ze de kans krijgen beginnen ze een oorlog tegen de moslims. Dit is nooit verandert sinds het ontstaan van de islam.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:36:19
RomeoM zei:Baris1976 zei:Nog een keer terug koment op de verhaal van de christinnen die volgens de Islam als ongelovig beschouwd worden. Alle mensen die ooit gehoord hebben van de laatste profeet Mohamed en de Koran. En die daar niet in geloven zijn ongelovig en zullen voor altijd in de hel branden. Al ben je moeder Theresa. Ook zij gaat branden omdat ze geen moslim werd en omdat ze nog steeds vasthoud aan de christendom die al veroudert is en probeerde te verspreiden.
Deze dingen zijn harde feiten binnen de Islam en er geen discussie over mogelijk. PUNT Dan wat heb jij te zeggen over Jezus die terug gaat komen? Dat in de bijbel en de koran voorkomt?
De woord moslim betekent..iemand die zicht helemaal overgeeft aan GOD ..een moslim weet niet beter dan Allah ..en jij klan helemaal niet zeggen wie ongelovige zijn en wie niet. JIj zelf ben ook geen ware moslim. Dus oordeel niet gauw over andermans toekomst.!
Hehehe eindelijk met u eens voor ene keer dan
|
RomeoM (4)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:35:19
Baris1976 zei:Nog een keer terug koment op de verhaal van de christinnen die volgens de Islam als ongelovig beschouwd worden. Alle mensen die ooit gehoord hebben van de laatste profeet Mohamed en de Koran. En die daar niet in geloven zijn ongelovig en zullen voor altijd in de hel branden. Al ben je moeder Theresa. Ook zij gaat branden omdat ze geen moslim werd en omdat ze nog steeds vasthoud aan de christendom die al veroudert is en probeerde te verspreiden.
Deze dingen zijn harde feiten binnen de Islam en er geen discussie over mogelijk. PUNT Dan wat heb jij te zeggen over Jezus die terug gaat komen? Dat in de bijbel en de koran voorkomt?
De woord moslim betekent..iemand die zicht helemaal overgeeft aan GOD ..een moslim weet niet beter dan Allah ..en jij klan helemaal niet zeggen wie ongelovige zijn en wie niet. JIj zelf ben ook geen ware moslim. Dus oordeel niet gauw over andermans toekomst.!
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:32:12
Wat valt er te informeren? Steeds meer mensen bekeren tot de Islam staat er. En ik moet eerlijk zeggen in mijn omgeving ken ik er nog geen 1.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:22:09
RomeoM zei:Wat was de onderwerp..  ? 
Baris licht u in hij is de informatiebalie hahahaha
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:19:42
Nog een keer terug koment op de verhaal van de christinnen die volgens de Islam als ongelovig beschouwd worden. Alle mensen die ooit gehoord hebben van de laatste profeet Mohamed en de Koran. En die daar niet in geloven zijn ongelovig en zullen voor altijd in de hel branden. Al ben je moeder Theresa. Ook zij gaat branden omdat ze geen moslim werd en omdat ze nog steeds vasthoud aan de christendom die al veroudert is en probeerde te verspreiden.
Deze dingen zijn harde feiten binnen de Islam en er geen discussie over mogelijk. PUNT
|
RomeoM (4)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:19:24
Wat was de onderwerp.. ?
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:16:44
RomeoM zei:fruitmeid zei:RomeoM zei:fruitmeid zei: Nou ik heb ook harde antwoorden hoor .. 
Amaiiiii schrik schrik heb ik gemerkt maar niet heus u lult erom heen omdat u niks meer weet  Jou vragen zijn kinderachtig..en heel blond en belgisch.!!!
Ale zeg bent u nu ook nog blind ben rood hou u bij het onderwerp
|
RomeoM (4)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:14:59
fruitmeid zei:RomeoM zei:fruitmeid zei: Nou ik heb ook harde antwoorden hoor .. 
Amaiiiii schrik schrik heb ik gemerkt maar niet heus u lult erom heen omdat u niks meer weet  Jou vragen zijn kinderachtig..en heel blond en belgisch.!!!
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:13:31
fruitmeid zei:Gaat toch over geloof manneke?waarom doden mensen elkander uit die landen dan elkar?uit liefde?uit geloof?ze plaatsen bommen slachten mensen af en savonds gaan ze naar huis om op hun kleedske bidden en dan heeft u het over geloof?omg sorry hoor
Jullie Belgische Koning Leopold was ook heel tollerant in Congo. De negers die niet genoeg rubber bijelkaar verzamelden werden de handen van afgehakt.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:08:17
RomeoM zei:fruitmeid zei: Nou ik heb ook harde antwoorden hoor .. 
Amaiiiii schrik schrik heb ik gemerkt maar niet heus u lult erom heen omdat u niks meer weet
|
RomeoM (4)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 00:05:19
fruitmeid zei: Nou ik heb ook harde antwoorden hoor ..
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 23:56:05
RomeoM zei:Nou dan heb jij een stemmetje verdient  
Amaiiiii dit is u slapste antwoord ooit hehehehe
|
RomeoM (4)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 23:54:40
Nou dan heb jij een stemmetje verdient
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 23:51:03
RomeoM zei:fruitmeid zei:Hehehe wat een reactie Jah op jou belgische actie!!..pff 
Nee jou reacties zijn overweldigend hahahaha lig dubbel 
|
RomeoM (4)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 23:50:09
fruitmeid zei:Hehehe wat een reactie Jah op jou belgische actie!!..pff
|