fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 22:21:45
foei-jong-haai zei:ik ben het ook eens met fruitmeid , je hoeft niet te geloven om een goed mens te zijn , er zijn ook zat gelovige mensen die rottigheid uithalen .
ik ga ook niet in iemand geloven die ik nog nooit gezien heb .
ik geloof in mezelf en de mensen waar ik om geef , de mensen die echt bestaan .
Dank u wel
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 22:16:42
ik ben het ook eens met fruitmeid , je hoeft niet te geloven om een goed mens te zijn , er zijn ook zat gelovige mensen die rottigheid uithalen .
ik ga ook niet in iemand geloven die ik nog nooit gezien heb .
ik geloof in mezelf en de mensen waar ik om geef , de mensen die echt bestaan .
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 22:14:30
Baris1976 zei:Jij gelooft iets maar je bent geen moslima. Voor de islam ben je ongelovige. Voorjezelf geloof je wel. Is dit nu duidelijker?
Moet er ook niet aan denken om een moslima te worden
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 22:12:13
Jij gelooft iets maar je bent geen moslima. Voor de islam ben je ongelovige. Voorjezelf geloof je wel. Is dit nu duidelijker?
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 22:09:28
Baris1976 zei:Jij bent ongelovig toch? Welke uitleg wil je nog hierbij?
Leest u wel goed?ik zei al eerder ik geloof geloof zit in mij hart duidelijker kan ik niet zijn ik hoef niet 5x per dag te bidden om me zelf een goed mens te voelen want dat ben ik al
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 22:06:54
Jij bent ongelovig toch? Welke uitleg wil je nog hierbij?
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 22:03:41
Baris1976 zei:Wat is er zielig aan?
Rascisme,
Islam haat,
Ongeloof,
Dat hoort allemaal bij Wilders. En jij bent er een aanhanger van.
kom nou met iets beters azijnzeiker gij kan niet normaal discuseren zonder dat haal ik iets anders erbij NEE
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 22:01:45
Wat is er zielig aan?
Rascisme,
Islam haat,
Ongeloof,
Dat hoort allemaal bij Wilders. En jij bent er een aanhanger van.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 21:57:04
Baris1976 zei:Je kan je eigengedachten hebben. Dat vind ik niet gek voor een Wildersaanhanger en een ongelovige. Daar ben je vrij in.
[Zo triest bent gij om dat erbij te halen heeft u geen zinnig verweer dan wilders beetje zielig vind gij ook niet
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 21:55:40
Je kan je eigengedachten hebben. Dat vind ik niet gek voor een Wildersaanhanger en een ongelovige. Daar ben je vrij in.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 21:50:28
Baris1976 zei:fruitmeid zei:Baris1976 zei:Tja vreemd gaan is gewoon een grote zonde. Dat kan nog vergeven worden als je echt spijt hebt. Heb ik ergens beweert dat alle moslims naar de hemel gaan? Ik heb zovaak geschreven dat slechte moslims ook naar de hel gaan. Maar ze kunnen er wel uit komen na het uitzitten van hun straf. Voor de ongelovigen is de straf voor altijd in de hel blijven.
Is er ooit iemand op aarde terug gekomen op tegen u te vertellen dat er een hemel of hel is
Ja profeet Mohamed heeft tijdens de hemelvaart alles gezien en bij terugkomst heeft hij het tegen de mensen verteld. Ik was er toen niet bij. Maar ik geloof de mensen die dat te horen hebben gekregen.
Hahaha sorry hoor alles is met een mensen hand geschreven ook de bijbel gij kan lullen wat u wilt ik heb mijn gedachten gang hier over ik geloof wel maar heb ook zoveel twijfels over alles inclusief de bijbelverhalen
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 21:48:33
fruitmeid zei:Baris1976 zei:Tja vreemd gaan is gewoon een grote zonde. Dat kan nog vergeven worden als je echt spijt hebt. Heb ik ergens beweert dat alle moslims naar de hemel gaan? Ik heb zovaak geschreven dat slechte moslims ook naar de hel gaan. Maar ze kunnen er wel uit komen na het uitzitten van hun straf. Voor de ongelovigen is de straf voor altijd in de hel blijven.
Is er ooit iemand op aarde terug gekomen op tegen u te vertellen dat er een hemel of hel is
Ja profeet Mohamed heeft tijdens de hemelvaart alles gezien en bij terugkomst heeft hij het tegen de mensen verteld. Ik was er toen niet bij. Maar ik geloof de mensen die dat te horen hebben gekregen.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 21:42:36
Baris1976 zei:Tja vreemd gaan is gewoon een grote zonde. Dat kan nog vergeven worden als je echt spijt hebt. Heb ik ergens beweert dat alle moslims naar de hemel gaan? Ik heb zovaak geschreven dat slechte moslims ook naar de hel gaan. Maar ze kunnen er wel uit komen na het uitzitten van hun straf. Voor de ongelovigen is de straf voor altijd in de hel blijven.
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 21:41:30
Tja vreemd gaan is gewoon een grote zonde. Dat kan nog vergeven worden als je echt spijt hebt. Heb ik ergens beweert dat alle moslims naar de hemel gaan? Ik heb zovaak geschreven dat slechte moslims ook naar de hel gaan. Maar ze kunnen er wel uit komen na het uitzitten van hun straf. Voor de ongelovigen is de straf voor altijd in de hel blijven.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 21:37:02
Baris1976 zei:fruitmeid zei:Baris1976 zei:Kezbonit. Hoe kan je iets geloven als je er nooit van hebt gehoord? Mensen die geen profeet of boek hebben gekend gaan ook niet naar de hel.
En nu die voorbeeld van de christinnen. Als jij een oprechte christen bent en je goed aan de geloof hebt gehouden maar je hebt nooit van de Islam gehoord. Dan word je beoordeelt naar de mogelijkheden die je had.
Wat is hier zo moeilijk aan om dit niet te kunnen begrijpen?
In de Islam word je gestraft voor de bewuste zondes die je hebt begaan.
Gij schrijft het allemaal mooi neer ken zat allochtonen die zeggen dat ze geloven en onder tussen vreten zij van alles uit zo krom he
Niet geloven is de grootste zonde. En dat doen zij niet. Ja ondertussen alles uitvreten doen ze dat klopt. Dat zijn zondige moslims. Maar zij ontkennen niet de ware godsdienst. Als je hun zou vragen wat de rechte pad is dan zullen ze zeggen de Islam. Dat is al heel wat. Durf jij dit ook hier toe te geven?
Ahahaha de mannekes neuken er maar op los vrouwke zit thuis ach hou op ik ga niet meer reageren want zo kromme gedachtengang hou ik totaal niet van
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 21:35:07
fruitmeid zei:Baris1976 zei:Kezbonit. Hoe kan je iets geloven als je er nooit van hebt gehoord? Mensen die geen profeet of boek hebben gekend gaan ook niet naar de hel.
En nu die voorbeeld van de christinnen. Als jij een oprechte christen bent en je goed aan de geloof hebt gehouden maar je hebt nooit van de Islam gehoord. Dan word je beoordeelt naar de mogelijkheden die je had.
Gij schrijft het allemaal mooi neer ken zat allochtonen die zeggen dat ze geloven en onder tussen vreten zij van alles uit zo krom he
Niet geloven is de grootste zonde. En dat doen zij niet. Ja ondertussen alles uitvreten doen ze dat klopt. Dat zijn zondige moslims. Maar zij ontkennen niet de ware godsdienst. Als je hun zou vragen wat de rechte pad is dan zullen ze zeggen de Islam. Dat is al heel wat. Durf jij dit ook hier toe te geven?
|
 ..POISON.. (101)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 21:34:46
idd. ...nu spreek je weer de waarheid. .nooit nee. ...ben je uit bed gevallen fruggie??    fruitmeid zei:..POISON... zei:jij zet t berichtje er neer..ik reageer erop...waar is waar....deze keer had je gelijk......dan zeg ik t ook wel....niks persoonlijks bedoelt....alleen complimentje waard..zoals ik al zei......  fruitmeid zei:..POISON... zei:zijn dit jouw woorden fruggie?..........na al die tijd spreek eindelijk eens volwassen ..en nuttig....complimentje.....    fruitmeid zei:Is het niet gewoon zo dat GOD in je hart zit moet ik dan perse naar de kerk of volgens de bijbel leven?ik vind van niet verder doe ik geen mens pijn in erge mate ik geloof en dat is genoeg dat is mijn mening
Amaiiiiii zeg man waarom moet gij weer persoonlijk worden echt omg Mister Poison naam past goed bij u
Of dat ik nooit een zinnig gesprek met gij hebt gevoerd WHAT EVER
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 21:31:13
..POISON... zei:jij zet t berichtje er neer..ik reageer erop...waar is waar....deze keer had je gelijk......dan zeg ik t ook wel....niks persoonlijks bedoelt....alleen complimentje waard..zoals ik al zei......  fruitmeid zei:..POISON... zei:zijn dit jouw woorden fruggie?..........na al die tijd spreek eindelijk eens volwassen ..en nuttig....complimentje.....    fruitmeid zei:Is het niet gewoon zo dat GOD in je hart zit moet ik dan perse naar de kerk of volgens de bijbel leven?ik vind van niet verder doe ik geen mens pijn in erge mate ik geloof en dat is genoeg dat is mijn mening
Amaiiiiii zeg man waarom moet gij weer persoonlijk worden echt omg Mister Poison naam past goed bij u
Of dat ik nooit een zinnig gesprek met gij hebt gevoerd WHAT EVER
|
 ..POISON.. (101)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 21:29:19
jij zet t berichtje er neer..ik reageer erop...waar is waar....deze keer had je gelijk......dan zeg ik t ook wel....niks persoonlijks bedoelt....alleen complimentje waard..zoals ik al zei...... fruitmeid zei:..POISON... zei:zijn dit jouw woorden fruggie?..........na al die tijd spreek eindelijk eens volwassen ..en nuttig....complimentje.....    fruitmeid zei:Is het niet gewoon zo dat GOD in je hart zit moet ik dan perse naar de kerk of volgens de bijbel leven?ik vind van niet verder doe ik geen mens pijn in erge mate ik geloof en dat is genoeg dat is mijn mening
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 21:28:12
Baris1976 zei:Kezbonit. Hoe kan je iets geloven als je er nooit van hebt gehoord? Mensen die geen profeet of boek hebben gekend gaan ook niet naar de hel.
|