Forum: Steeds meer mensen bekeren zich tot de Islam.

Sorteer aflopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Steeds meer mensen bekeren zich tot de Islam.
Kezbonit.. (61)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 14:39:41
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

RomeoM zei:
Baris1976 zei:
Ik heb niks gezegd wat niet waar is over Christinnen. Christinnen zijn volgens de Islam ongelovig. Dit mag ik zeggen omdat het waar is. Dit is niet haram. Waarheid zeggen is niet haram.
Trouwens waarom zou een christen niet moslim worden? Moslims geloven toch ook in Jezus?
Hier ben ik het niet met je eens broeder, want in de kuran staat dat je joden en de christenen ook moet respecteren en hun laten met hun geloof. Weet niet waar je het heb gelezen maar denk dat je fout zit. En christen kunnen geen moslims worden omdat het niet in de bijbel staat, want de koran kwam pas 600 jaar later. Maar In de koran staat het dus wel ..en das wel mogelijk ...wink.gif

Maar als ze geen moslim kunnen worden dan zijn ze toch in principe ongelovig? Dé voorwaarde van de Islam is dat je Allah erkent als de enige god, en profeet Mohammed. Dus volgens de Islam zijn ze wel ongelovig..
Volgens de voorloper van de Islam niet, maar als waar is wat Baris zegt, dan is de het Christendom eigenlijk gewoon het begin van de Islam, ,was dat tijdelijk bedoelt, om daarna overgenomen te worden door profeet Mohammed, en dat de goeie keuze gemaakt moest worden, namelijk Moslim worden. Want wie Moslim is gelooft ook in 90% van het Testament. [Gewijzigd op 30 juli 2010 14:41:35]
RomeoM (4)
Gebruiker
RomeoMs avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 13:36:21

Kezbonita zei:
Darwinist. Ik denk te veel na, en dan kom je bij een geloof toch snel bij heleboel tegenstellingen. Was wel moslim.
Darwinist..hmmm..zou vast een leuke topic wordenwink.giftongue.gif [Gewijzigd op 30 juli 2010 13:37:11]
RomeoM (4)
Gebruiker
RomeoMs avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 13:25:23

Baris1976 zei:
Ik heb niks gezegd wat niet waar is over Christinnen. Christinnen zijn volgens de Islam ongelovig. Dit mag ik zeggen omdat het waar is. Dit is niet haram. Waarheid zeggen is niet haram.
Trouwens waarom zou een christen niet moslim worden? Moslims geloven toch ook in Jezus?
Hier ben ik het niet met je eens broeder, want in de kuran staat dat je joden en de christenen ook moet respecteren en hun laten met hun geloof. Weet niet waar je het heb gelezen maar denk dat je fout zit. En christen kunnen geen moslims worden omdat het niet in de bijbel staat, want de koran kwam pas 600 jaar later. Maar In de koran staat het dus wel ..en das wel mogelijk ...wink.gif [Gewijzigd op 30 juli 2010 13:26:42]
__HaZha_.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 13:00:59

crying.gif Ok, als het zover is laat ik je weten hahaha tongue.gif
fruitmei.. (27)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 12:59:04

__HaZha__ zei:
Ik ga ook bekeren tongue.gif

Amaiiii doe gij is ffekes normaalcrying.gifcrying.gif
__HaZha_.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 12:55:15

Ik ga ook bekeren tongue.gif
Endeavou.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 03:20:45

Hmm als je veel nadenkt indd..

Beter als zorgen maken tussen hemel en hel tongue.gif [Gewijzigd op 30 juli 2010 03:32:19]
Kezbonit.. (61)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 03:04:51

Darwinist. Ik denk te veel na, en dan kom je bij een geloof toch snel bij heleboel tegenstellingen. Was wel moslim.
Endeavou.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 03:01:54

Kezbonita, ben je gelovig of ongelovig..?
Kezbonit.. (61)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 02:50:55

Lange tijd is dat afhakken van handen geweest. Net als stenigen van vrouwen.
Baris197.. (36)
Gebruiker
Baris1976s avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 02:42:31

Martelen is streng verboden in de Islam. Moslims moeten gewoon een goede moslim proberen te zijn en een goede voorbeeld geven aan alle mensen. Rechtvaardigheid is de basis van de islam. Een moslim die steelt hoort dezelfde straf te krijgen als een niet moslim bijvoorbeeld.
Kezbonit.. (61)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 02:36:02

Laten we nou niet doen of het niet zo is, ik weet bijna zeker dat er in de Koran staat dat ongelovigen gestraft zullen worden in hel, maar ik weet niet zeker of er ook in staat dat ze op aarde gemarteld/gedood moeten worden...
Kezbonit.. (61)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 02:34:30

Byte zei:
Nee, ongelovig noemen is ook haram.. blush.gif.
En zo staat het niet in de Kuran, er staat dat de islam de juiste geloof is (dat staat in elk heilig boek) maar er staat niet in dat andersgelovigen slecht zijn ofzo. En jij haalt ze omlaag met je reacties. Haram!
Alsof het alleen om jezus gaat, ze zijn blij met hun kerk etc, stil zeg niet zulke dingen je zet de islam en moslims voor schut sad.gif

Ongelovig noemen is ook haram? In de Koran staat toch ook veel over Kâfir en wat hier mee te doen?
Baris197.. (36)
Gebruiker
Baris1976s avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 02:22:31

Ik zet niemand voor schut. Je bent voor of tegen Islam. Neutraal is ook tegen. Zo simpel is dat. En ja een Christen is ongelovig. Dat moet ook duidelijk zijn. Ik merk dat veel mensen hier een eigen versie islam aan het verzinnen zijn. Dat is pas haram.

Verder heb ik dit de melden aan de nieuwe autochtone moslims.
HULDE AAN DEZE MENSEN. WELKOM NIEUWE BROEDERS EN ZUSTERS. JULLIE VERDIENEN EEN TOCHT DOOR DE AMSTERDAMSE GRACHTEN.
HEEL DAPPER VAN JULLIE DAT JULLIE IN DEZE ZWARE TIJDEN VAN DE ISLAM DE LEF TONEN OM MOSLIM TE WORDEN. WELKOM IN DE GROTE MOSLIM FAMILIE. IK HOU VAN JULLIE. 12.000 BEKEERDE AUTOCHTONE LEEUWEN. DE VOORLOPERS WORDEN BETER BELOOND DAN NAKOMERS.
Byte (81)
Gebruiker
Bytes avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 02:01:09

Nee, ongelovig noemen is ook haram.. blush.gif.
En zo staat het niet in de Kuran, er staat dat de islam de juiste geloof is (dat staat in elk heilig boek) maar er staat niet in dat andersgelovigen slecht zijn ofzo. En jij haalt ze omlaag met je reacties. Haram!
Alsof het alleen om jezus gaat, ze zijn blij met hun kerk etc, stil zeg niet zulke dingen je zet de islam en moslims voor schut sad.gif
Baris197.. (36)
Gebruiker
Baris1976s avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:57:24

Byte (81)
Gebruiker
Bytes avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:53:39

Baris haram haram sad.gif
Je mag niet oordelen, als christenen iets verkeerd doen dan zal Allah ze wel straffen. Alleen Allah mag oordelen of ze slecht of goed bezig zijn.
Baris197.. (36)
Gebruiker
Baris1976s avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:50:02

pinkblossom zei:
Ik verzin ook niks ik ben een Ongelovige en happy ook nog ,maar dan nog vind ik t wel kwalijk dat jij ongevraagd iedereen hier de Islam als enige goed geloof op zit te dringen en anders denkenden niet accepteerd.

Anders denkenden zullen er altijd zijn. Mischien dat sommige twee keer achter hun hoofd krabben en nadenken. Ik ben een overtuigd moslim en ik ben nog happyer dan jij. En dat gun ik iedereen.
Baris197.. (36)
Gebruiker
Baris1976s avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:47:10

Ja zo zit het inelkaar. Heel simpel.
(volgens de is Islam is het niet gelukt Jezus te vermoorden. Hij is door God weggehaald van de aardbodem.)
pinkblos.. (33)
Co-admin
pinkblossoms avatar
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:43:27

Ik verzin ook niks ik ben een Ongelovige en happy ook nog ,maar dan nog vind ik t wel kwalijk dat jij ongevraagd iedereen hier de Islam als enige goed geloof op zit te dringen en anders denkenden niet accepteerd.
Sorteer aflopendDatum
Sorteer op