vuile kont likkers
MuRaT_075 (100) Maak er een mooie dag van lieverd..
Love it (25)
:
Miss Fruit
Miss Yaraaaaaa
Wie wil morgen met mij na den haag shoppe
ahaha thnx you schat dat ben jij ook Love it25
xxxloveyouxxx (52)..Je bent een top wijfie lieverd..
Endeavour zei:Ik bedoelde meer van die Killzone gasmasker Wat een zicht zou dat zijn geweest of nie
-Jaleesa zei:Mwuahaah.. Of die sarskapjes
Addicted-to-bass zei:vele lopen er ook rond met maskertjes.. geen gezicht natuurlijk, maarja je moet wat dan als je er woont
foei-jong-haai zei:Kirameki zei:Ik kan niet naar China vanwege de smog en de benauwdheid. De luchtvochtigheid voor mij daar is *moordend* is dat in heel china zo erg dan ?
Kirameki zei:Ik kan niet naar China vanwege de smog en de benauwdheid. De luchtvochtigheid voor mij daar is *moordend*
Endeavour zei:Kirameki zei:Als het mij lukt dit jaar langdurig werk te krijgen gaan ik en mijn vriend naar Japan. Hij zit al serieus te kijken met hotels enzo. I want to go so bad. kom waarschijnlijk thuis met tientallen cd's en kleding dan. Hey is best wel duur daar hoor, niet onderschatten Vrienden van me zeiden dat ook, maar ze kwamen met paar cd's/ T-shirts en Dragon Ball Z costumes terug..
Kirameki zei:Als het mij lukt dit jaar langdurig werk te krijgen gaan ik en mijn vriend naar Japan. Hij zit al serieus te kijken met hotels enzo. I want to go so bad. kom waarschijnlijk thuis met tientallen cd's en kleding dan.
foei-jong-haai zei:Endeavour zei:Buiiki Kaesu Geen idee wat dit is Rap of Grunge.. Maar is wel awesome die staat ook op het album maar deze vind ik gaaf http://www.youtube.com/watch?v=QF9MpIIGgZc
Endeavour zei:Buiiki Kaesu Geen idee wat dit is Rap of Grunge.. Maar is wel awesome