aramanli (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 11 augustus 2010 21:12:07
bijv de mensen die er wonen
het wet
de scholen
noem er een en de reden waarvoor
bijv ik vind het slecht dat Nederland zo afhankelijk is van het buitenland
paar redenen
*economische crises in Amerika en Nederland bijna naar de maan
*90 procent wat je eet is niet uit Nederland verpakking enz wel maar inhoud niet
*oost Europese medewerkers die hier niet wonen maar wel werken die hier wonen kan geen probleem ermee
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 11 augustus 2010 21:54:55
- Economie sucks, en grotendeels verdwijnt alles in de zakken van de overheid
- ziektekosten verzekering, we betalen meer en we krijgen minder, mensen moeten vaak nog eens bijbetalen
- overheid klopt mensen steeds meer geld uit de zakken, waardoor sommigen te arm zijn om voedsel te kopen en afhankelijk zijn van voedselbanken of zelfs uit huis gezet moeten worden.
- dat zulke mooi plekjes in nederland platgegooit worden voor OERlelijke gebouwen
|
 YNS (23)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 augustus 2010 00:35:18
slecht in nederland:
De media, die de moslims steeds zwart maken
Politiek, die zich te veel met het buitenland bemoeit
De mensen, die elkaar zonder reden haten
Etcccccc
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 12 augustus 2010 01:30:05
Wilders,de euro,veel te hoge energie prijzen,peperdure zorgverzekering
kneuterigheid,tunnelvisie bij sommige mensen,veel te veel regeltjes,bergen onnozele papieren in moeten vullen als je iets aanvraagt.
Dat was t ff voor nu ,schiet me vast nog wel meer te binnen.
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 augustus 2010 12:05:01
dat gehandcicapten mensen niet verder kunnen studeren als ze dat zouden willen.
Ik pleit voor scholen die aangepast zijn en waar gehandicapte mensen een vak kunnen kiezen.
Ook vind ik het belachelijk dat er nog zo weinig beroepen aangepast zijn... Alles is voor de 'gezonde' mens gemaakt en daar kan ik me behoorlijk kwaad over maken.
|
 -Capucci.. (12)
Moderator
|
Geplaatst op: 12 augustus 2010 13:42:30
Het rechtssysteem [Gewijzigd op 12 augustus 2010 13:52:13]
|
Sherehez.. (21)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 12 augustus 2010 18:26:24
Het weer
De manier waarop universiteiten en hogescholen zijn georganiseerd
De individualistische cultuur
|
 Xabio (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 29 mei 2011 19:40:37
Het Koningshuis.... dat moet een x afgelopen zijn...
|
AK28 (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 mei 2011 18:24:31
't is saai
verder helemaal niets te klagen, we hebben het hier veeeeel te goed
|
RomeoM (4)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 juni 2011 22:21:05
echt slecht is koningin beatrix..das pas een joker glimlach!!
Een koningin die aan bilderbergs vergaderingen meedoet mag in mijn ogen dood vallen!
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 02 juni 2011 02:56:42
RomeoM zei:echt slecht is koningin beatrix..das pas een joker glimlach!!
Een koningin die aan bilderbergs vergaderingen meedoet mag in mijn ogen dood vallen!
Nog erger ,haar vader prins Bernard was de grondlegger van the Bilderberg Group
|
 Xabio (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 02 juni 2011 21:34:31
En Beatrix is een belangrijke member van de Bilderberg Group....
Royal Dutch Shell, Royal??? ring a bell...............pinkblossom zei:RomeoM zei:echt slecht is koningin beatrix..das pas een joker glimlach!!
Nog erger ,haar vader prins Bernard was de grondlegger van the Bilderberg Group [Gewijzigd op 02 juni 2011 21:35:34]
|
 AMG1 (33)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 juni 2011 23:31:39
vreemdelingenrecht
|
  Janiya (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 juni 2011 23:57:36
Addicted-to-bass zei:- Economie sucks, en grotendeels verdwijnt alles in de zakken van de overheid
- ziektekosten verzekering, we betalen meer en we krijgen minder, mensen moeten vaak nog eens bijbetalen
- overheid klopt mensen steeds meer geld uit de zakken, waardoor sommigen te arm zijn om voedsel te kopen en afhankelijk zijn van voedselbanken of zelfs uit huis gezet moeten worden.
- dat zulke mooi plekjes in nederland platgegooit worden voor OERlelijke gebouwen
En nog veel meer ...
Het verbaasd me dat Nederland die altijd als tollerant en sociaal land bekent stond nu z'n eigen mensen laat uithongeren door uitkeringen te weigeren voor 'bezuinigingen' maar wel is er 48 miljoen euro om een of ander voetbalstadium te kopen.
Ook wordt je gewoon het land uitgekeken wanneer je Marrokaans bent omdat een of andere rasictische kneus in een enig sinds goede politieke positie 3 slechte woordjes spreekt en elke Nelderlander rent als een hondje achter hem aan je hebt toch zelf een hersens gekregen om mee te denken, doe dat dan ook
|
 Xabio (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 juni 2011 16:32:49
Kan je dat uitleggen? -Capuccino zei:Het rechtssysteem 
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 juni 2011 19:56:09
De makke schapenmentaliteit
|
  Janiya (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 juni 2011 14:36:22
Het feit dat Eon Duitsland heeft aangeklaagd omdat Duitsland van de kernenergie af wil en Eon op die manier wellicht winst die ze misschien zouden kunnen maken aan Duitsland in de toekomst mis loopt.
Hoe bedenken ze het
De supermarktbaas klaagt mij toch ook niet aan omdat ik me bedenk dat ik toch naar de buurtsuper ga.
|
 Xabio (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 02 augustus 2011 22:31:38
De monarchie… Mobiele flitsteams ....
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 augustus 2011 02:47:39
Dat wilders met fluwelen handschoenen wordt aangepakt terwijl hij wel degelijk medeverantwoordelijk is voor de moordpartij in Noorwegen met zijn ideologie die voor 99,9 %overeenstemt met die van de moordenaar die hem zelfs uitbundig prijst in zijn manifest, maar in plaats van lering uit te trekken gaat hij gewoon verder met het demoniseren van links en de islam want hem is zgn niks aan te rekenen, hij heeft indirect bloed aan zijn handen maar Nederland lijkt hem er niet op af te rekenen, bizar toen Pim Fortuyn werd vermoord kwam de kogel van 'links' maar deze massamoord kwam van rechts en iedereen zwijgt
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 03 augustus 2011 02:52:46
^^ Klopt idd ,ik zag van de week naar aanleiding van 30 jaar Ivo Niehe wederom beelden van Fortuyn.
Als je ziet hoe de toenmalige politici tekeer gingen tegen hem,terwijl die man veel intelligenter was dan Wilders.
En nu lopen de weledele heren ahum als makke geschoren schaapjes achter hun (gedoog)leider aan alsof het de Messias van de 21e eeuw is,ondanks al zijn Jip en Janneke gebrabbel.
|