Forum: Hier knappen mannen op af....?

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Hier knappen mannen op af....?
Lilith (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 20 september 2010 06:29:15
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Hier knappen mannen op af
1- Gigantische zonnebril

Heel fijn als je een celeb bent en zogenaamd onherkenbaar over straat wilt lopen, alle andere vrouwen kunnen dit reusachtig gevaarte beter mijden als de pest. Tenzij je er natuurlijk uit wilt zien als een vlieg met haar of nog erger

2-Gigantische handtas

Naast de gigantische zonnebril hebben mannen ook een hekel aan de gigantische handtas. En niet zozeer omdat je er uitziet als een zwerver die naar een slaapplek zoekt. Nee, de werkelijke reden is dat hij nu al minuten lang op je moet wachten, omdat je je sleutels niet kunt vinden. In zo'n uit de klauwen gegroeide handtas kun je er zeker 10 minuten bij optellen, voordat je eindelijk die verdraaide sleutels hebt gevonden.

3-Legging

Vrijdagavond: je hebt net een nieuwe legging met een leuk bloesje aangetrokken, voordat je de deur uitloopt, stel je de gevreesde vraag: "Schat, maakt deze legging me dik." Arme kerel... want of je nu het perfecte figuurtje of een paar kilootjes teveel hebt: niemand, maar dan ook niemand ziet er goed uit in een legging.

4-De Gladiator sandalen

De Romeinse sandaal maakt niet alleen op het witte doek een comeback, ook op straat. Vrouwen denken er zo sexy uit te zien, maar mannen denken eerder aan Russell Crowe of Sam Worthington. Dat brengt hen niet bepaald in een romantische stemming.

5-De tuinbroek

Tenzij je op leeftijd bent en dagelijks in je moestuintje te vinden bent, is een tuinbroek 'not done'. En waar zijn die vrouwelijke vormen gebleven?!

6-Uggs

Ze mogen dan nog zo comfortabel zijn, maar je voeten lijken nu echt op verpakte golfclubs. En hoewel de fabrikant zegt dat je er geen zweetvoeten in kunt krijgen, loopt je vriendje steevast een paar meter voor je om uit de walm te blijven.

Nou mannen... klopt dit?
Cunnilin.. (1)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 20 september 2010 11:39:22

Volgens mij knappen ze niet op dat soort dingen af hoor..
Denk eerder op teveel make-up, te veel sieraden die te groot en te kleurrijk zijn, schoenen met kapotte hak dat je zo'n tik tik gelluidje krijgt (wat ik trouwens ook afschuwelijk vind, als ik zo'n meisje zie (hoor) lopen denk ik,kind koop nieuwe schoenen)
Slechte hygiene, luidruchtige meisjes..
Dat soort dingen..

Er zijn hele sexy leggings en gladiator sandalen..
Ik vind het vaak wel leuk staan bij meiden die ik zie lopen, behalve als ze er te dik voor zijn.
Tuinbroek heb je ook in hele sexy vorm hoor angel.gif maar sommige zijn idd afschuwelijk, maar denk niet dat het soort type vrouw erin loopt wat word nagekeken, dat zijn al vrouwen die de aandacht niet trekken qua uiterlijk.
Grote tas is vervelend, maar geen afknapper, en iedereen houd toch van een hippe zonnebril, de pilotenbril is vaak groot, maar sexy bij man en vrouw..
Uggs, tsjah daar heb je denk toch wel een punt, ik vind ze zelf ook niet mooi om te zien, maar heb ze wel, want ze lopen gewoon vreselijk lekker.
En of een man je daar op afrekent, hmm, geen idee, daar ben ik wel benieuwd naar..
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 20 september 2010 11:54:09

In mijn omgeving vinden alle mannen de uggs echt verschrikkelijk en knappen daar ook echt op af.
Misschien omdat er ook altijd wel een bepaald soort meisje aan vast zit waar ze sowieso op afknappen.
tertip.6.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 20 september 2010 13:12:51

Gitana zei:
Volgens mij knappen ze niet op dat soort dingen af hoor..
Denk eerder op teveel make-up, te veel sieraden die te groot en te kleurrijk zijn, schoenen met kapotte hak dat je zo'n tik tik gelluidje krijgt (wat ik trouwens ook afschuwelijk vind, als ik zo'n meisje zie (hoor) lopen denk ik,kind koop nieuwe schoenen)
Slechte hygiene, luidruchtige meisjes..
Dat soort dingen..

Er zijn hele sexy leggings en gladiator sandalen..
Ik vind het vaak wel leuk staan bij meiden die ik zie lopen, behalve als ze er te dik voor zijn.
Tuinbroek heb je ook in hele sexy vorm hoor angel.gif maar sommige zijn idd afschuwelijk, maar denk niet dat het soort type vrouw erin loopt wat word nagekeken, dat zijn al vrouwen die de aandacht niet trekken qua uiterlijk.
Grote tas is vervelend, maar geen afknapper, en iedereen houd toch van een hippe zonnebril, de pilotenbril is vaak groot, maar sexy bij man en vrouw..
Uggs, tsjah daar heb je denk toch wel een punt, ik vind ze zelf ook niet mooi om te zien, maar heb ze wel, want ze lopen gewoon vreselijk lekker.
En of een man je daar op afrekent, hmm, geen idee, daar ben ik wel benieuwd naar..

Eerste alinea ben ik volledig mee akkoord
Tweede alinea daarentegen: waarom zijn jullie erdoor geobsedeerd om er continu sexy uit te willen zien??
En dan uggs, soms lijkt het in evenwicht met de rest van de kleding, en soms helemaal niet, of ik erdoor afknap, nèèèèèèèèèèè
Lilith (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 21 september 2010 00:45:01

Mijn partner vind uggs niet bepaald aantrekkelijk, maar knapt er niet op af. Hij vind het eerder schattig. Zoals eerder gezegd het loopt echt heel lekker en houdt je voeten warm in de winter.

Mijn vraag aan Nika: wat voor soort meisje zit er aan vast dan?
Eylem. (2)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 21 september 2010 09:04:55

Lilith zei:
Mijn vraag aan Nika: wat voor soort meisje zit er aan vast dan?

Dat wil ik ook wel eens weten tongue.gif
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 21 september 2010 10:08:51

Dispuut meisjes, jonge meisjes, meisjes met skinny jeans.
In ieder geval niet een meisjes zoals ik.

Ik bedoelde het trouwens niet slecht, maar ik weet gewoon dat de mannen die ik ken niet op dat soort meisjes vallen.
ELaLi_Go.. (30)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 21 september 2010 10:24:58

Wat is er mis met dames met een skinny jeans confused.gif lekker makkelijk om je laarzen aan te trekken... sokken eroverheen zonder dat je t moet vouwen en dan hup laarzen aan... Heerlijk laughing.gif

Uggss vind ze vreselijk.... Dat zijn nou egt 1 van de dingen die k never nooit niet zou kopen en oh ja Birkinstock slippers... omg gewoon hideous crying.gif

Een grote tas?? ideaal kan alles in laughing.gif...

Legging?? geweldig die dingen.. zitten fijn en je kan r degelijk wel mooi in uitzien... Ideaal als je nou net een te kort rokje hebt laughing.gif trek r een legging onder aan en iedereen tevreden tongue.gif

Ik denk ook dat dat voor elke man anders is net als bij ons vrouwen...
Maar k denk wel dat elke man afknapt op luidrichtige en meiden van 17 18 die net doen of ze heel volwassen zijn maar toch ergens te te te kinds zijn laughing.gif Niks mis mee hoor ze worden vanzelf volwassen (of niet confused.gif tongue.gif)
Eylem. (2)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 21 september 2010 10:26:25

@ Nika;

Tjah ieder zijn/haar eigen smaak.

Zelf heb ik meerdere stijlen, daardoor heb ik af en toe ook wel eens Uggs aan.
En de meisjes waar jij het over hebt, ben ik totaal niet.. en al helemaal geen JONG meisje tongue.gif

En mocht een man afknappen op een paar laarzen wat ik aanheb, zegt meer over hem dan over mij.. [Gewijzigd op 21 september 2010 10:26:38]
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 21 september 2010 11:18:32

ELaLi_GoZLeR zei:
Wat is er mis met dames met een skinny jeans confused.gif lekker makkelijk om je laarzen aan te trekken... sokken eroverheen zonder dat je t moet vouwen en dan hup laarzen aan... Heerlijk laughing.gif

Juist die hele laarzen over een broek mode is verschrikkelijk blush.gif
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 21 september 2010 11:27:04

Anoniem. zei:
@ Nika;

Tjah ieder zijn/haar eigen smaak.

Zelf heb ik meerdere stijlen, daardoor heb ik af en toe ook wel eens Uggs aan.
En de meisjes waar jij het over hebt, ben ik totaal niet.. en al helemaal geen JONG meisje tongue.gif

En mocht een man afknappen op een paar laarzen wat ik aanheb, zegt meer over hem dan over mij..

Tuurlijk heeft iedereen zijn eigen smaak.
Alleen weet ik gewoon dat de mannen die ik ken afknappen op uggs, skinny jeans, crocks en al helemaal op laarzen over een broek.
Net als dat ze afknappen op doodgeblondeerde meisjes die met hun kont lopen te schudden op straat.
Denk dat ze de meiden met de uggs enzo ook een beetje in die categorie indelen.
Ze hebben dan ook vriendinnen die dat echt nooit zouden dragen.

Net als dat mensen op hun piercings/tattoo's afknappen zo knappen zij af op uggs meisjestongue.gif [Gewijzigd op 21 september 2010 11:28:00]
Addicted.. (30)
Moderator
Addicted-to-basss avatar
Geplaatst op: 21 september 2010 16:32:51

Voor grotendeels wel gelijk, vooral bij die grote zonnebrillen, ik heb altijd de neiging om dan ernaartoe te lopen en te vragen waar de ruitenwissers zitten..

legging kan leuk zijn, maar niet als het te strak zit en je dingen / vormen ziet die je eigenlijk beter niet wilt zien..
TURQUALI.. (22)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 21 september 2010 22:47:05

Er is bewezen dat mannen vrouwen met grote zonnebrillen niet versieren en/of benaderen. Omdat ze er 'afstandelijk' uitzien.

Gigantische tas is meer omdat ze het onnodig vinden om ZOVEEL spullen mee te nemen. Wtf heb je nou echt nodig?

En er zijn echt wel meisjes die er goed uitzien in leggings. Met een paar kilo's extra erbij moet je gewoon een andere gebied van je lichaam nadruk opleggen.

Gladiator sandalen zijn wel hot met skinny's eronder. Maarja, het zijn trends..dus over een tijdje zijn ze toch wel NOT.

Tuinbroeken zijn alleen leuk voor meiden die tenger zijn (mijn mening).

Uggs zijn gewoon super !! happy.gif
WonderWo.. (28)
Moderator
WonderWomans avatar
Geplaatst op: 21 september 2010 23:24:18

Ga veel met mannen om en eigenlijk het enige waarvan ik WEET dat zij erop afknappen (we hebben het er wel eens over) zijn de Uggs. En daar ben ik het helemaal mee eens. Fugly dingen zijn dat gewoon!

Verder scoort : teveel make up (dikke plamuurlaag) erg hoog en overdreven behangen met sieraden.

Tuinbroeken (dragen mensen die dingen nog int openbaar??) zijn beetje jaren 90 en als man zijnde zou ik het idd ook niet erg aantrekkelijk vinden als ze er op een date mee aankwam. Zelfde als die gladiatorsandalen. Vind ik ook niet erg aantrekkelijk.

En duh, als je 120 kilo weegt en je propt jezelf in een legging dan hoef je niet een man te zijn om daarop af te knappen, ik kijk daar ook liever niet tegenaan tongue.gif Maar sommige meiden staat het wel....

Maar denk dat vooral overdreven veel make up over het algemeen slecht scoort bij mannen.

Maar de rest is denk ik persoonlijk..... [Gewijzigd op 21 september 2010 23:24:48]
tertip.6.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 22 september 2010 15:29:04

Er reageren hier meer vrouwen dan mannen drunk.gifdrunk.gif
Jullie kunnen echt ook noooooit jullie mond houden hètongue.giftongue.gif
ciddi_ki.. (96)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 17 oktober 2010 22:15:48

T'ja hahaha uggs afknapper voor een man ga weg aub met die flauwe kull ja uggs zyn te duur voor de meeste meiden k heb er 3 stuks de neppe okey daar knap iedereen van af je loop zo sgeef als een pingiun er mee maar de egte zyn super logish dat jullie afknappen it's to expensive voor jullie (dames) wink.gif
Chantall.. (31)
Gebruiker
Chantalles avatar
Geplaatst op: 17 oktober 2010 22:20:03

ciddi_kiz2010 zei:
T'ja hahaha uggs afknapper voor een man ga weg aub met die flauwe kull ja uggs zyn te duur voor de meeste meiden k heb er 3 stuks de neppe okey daar knap iedereen van af je loop zo sgeef als een pingiun er mee maar de egte zyn super logish dat jullie afknappen it's to expensive voor jullie (dames) wink.gif

Expensive ?

Je doet alsof iedereen nog op school zit en niet werkt ...lol tongue.gif
Chantall.. (31)
Gebruiker
Chantalles avatar
Geplaatst op: 17 oktober 2010 22:22:01

Even ff over de Uggs.

Uggs heeft veel meer dan alleen die laarzen die jullie allemaal op straat ziet, dat zijn de redelijk gangbare goedkopere Uggs van de Casual lijn. De Fashion lijn,de andere Uggs, de laarzen met hakken, de leren laarzen, etc etc...die zijn gorgeous. inlove.gif [Gewijzigd op 17 oktober 2010 22:23:03]
ciddi_ki.. (96)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 21 oktober 2010 22:09:47

ik zit zelf op school k heb uggs wink.gif
-Capucci.. (12)
Moderator
-Capuccinos avatar
Geplaatst op: 21 oktober 2010 22:28:04

ciddi_kiz2010 zei:
ik zit zelf op school k heb uggs wink.gif
Maar jij hebt de neppe, dat zeg je zelf.
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op