Forum: Laat je eigen knutselwerkjes zien

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Laat je eigen knutselwerkjes zien
-viXie- (26)
Gebruiker
-viXie-s avatar
Geplaatst op: 13 februari 2011 01:51:00
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Ben je creatief met kurk of andere dingen en wil je dat met anderen delen? plaats hier dan je kunstwerkjes en/ of vertel er over happy.gif
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 14 februari 2011 15:18:16

Ik heb het altijd al leuk gevonden om te knutselen en sinds ik op mezelf woon vind ik het ook heerlijk om dingetjes in/aan huis te knutselen tongue.gif
Als ik vrij ben en me verveel koop ik soms gewoon verf en ga een deur schilderen... laatst heb ik de hele woonkamer + keuken gedaan en dan wil ik eigenlijk de rest ook doen blush.gif
Binnekort ga ik de kledingkast slopen en de planken schroef ik dan met beugels aan de muur en er komt een kledingstang, zodat we een mini inloopkast hebben blush.gif
En er zal vast ook wel het 1 en anders van kleur veranderen...
Gelukkig hebben we een hele berging + bus vol met gereedschap van het werk van mijn vriend, dus ik kan me lekker uitleven devil.gif
-viXie- (26)
Gebruiker
-viXie-s avatar
Geplaatst op: 14 februari 2011 23:35:19

-Nika zei:
Ik heb het altijd al leuk gevonden om te knutselen en sinds ik op mezelf woon vind ik het ook heerlijk om dingetjes in/aan huis te knutselen tongue.gif
Als ik vrij ben en me verveel koop ik soms gewoon verf en ga een deur schilderen... laatst heb ik de hele woonkamer + keuken gedaan en dan wil ik eigenlijk de rest ook doen blush.gif
Binnekort ga ik de kledingkast slopen en de planken schroef ik dan met beugels aan de muur en er komt een kledingstang, zodat we een mini inloopkast hebben blush.gif
En er zal vast ook wel het 1 en anders van kleur veranderen...
Gelukkig hebben we een hele berging + bus vol met gereedschap van het werk van mijn vriend, dus ik kan me lekker uitleven devil.gif

En is hij altijd blij als hij weer thuis komt na zijn werk? surprised.gif tongue.gif

Ik vind het altijd wel leuk om met mijn kleine neefje te knutselen, poppetjes maken van wc rolletjes of beestjes van kastanjes en lucifers happy.gif
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 15 februari 2011 09:48:32

Hahaha ja, hij is zeker blij tongue.gif
Hij heeft me zelf dingen geleerd, dus hij is eerder trots als hij ziet dat zijn 'leerling' goed werk heeft afgeleverd tongue.gif
zapje (51)
Gebruiker
zapjes avatar
Geplaatst op: 24 februari 2011 00:26:48

ik ben niet zo'n knutselaar maar doe wel klusjes in en om het huis. Op 1 of andere manier vind ik dat wel leeuk om te doen. Geen foto's heb ik ervan maar ben er wel tevreden mee laughing.gif [Gewijzigd op 24 februari 2011 00:27:05]
Janiya (21)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 24 februari 2011 18:30:41

Ik ben gek op knutselenblush.gif
Ik hou er van om met mijn handen te werken, ik volg dan ook een mode opleiding waar ik dit soort knutselwerken maakangel.gif:

Klik voor een vergroting van: 1598330_medium.jpeg
-viXie- (26)
Gebruiker
-viXie-s avatar
Geplaatst op: 26 februari 2011 01:16:09

Janiya zei:
Ik hou er van om met mijn handen te werken, ik volg dan ook een mode opleiding waar ik dit soort knutselwerken maakangel.gif:

[Afbeelding]

yes.gif als ik ooit trouw mag jij mijn jurk maken tongue.gif
Janiya (21)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 26 februari 2011 20:03:26

-viXie- zei:
Janiya zei:

[Afbeelding]

yes.gif als ik ooit trouw mag jij mijn jurk maken tongue.gif

Daar heb je een deal blush.giftongue.gif
yigiterk.. (30)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 26 september 2011 19:38:13

hellal size
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op