Forum: Secret story

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Secret story
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 11 mei 2011 18:22:00
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Een vriendin van Joanna heeft een tijdje terug iets verteld over het leven van Jo voor secret story.
Ze was zwanger van haar vriend en hij zei; als je het laat zitten ben ik weg.
Uiteindelijk heeft ze ervoor gekozen om bij hem te blijven, ookal wou ze het kindje heel graag.
En na al het vreemdgaan van die jongen + het min of meer dwingen tot abortus dumpt hij haar gewoon, omdat ze te lang daar is gebleven confused.gif

Het is gewoon een waardeloze vent en kan me heel goed voorstellen dat ze er enorm tegenop ziet om weer naar huis te gaan en een bak stront over dr heen te krijgen.

Mijn favoriet is ze ook niet, maar denk wel dat ze reden heeft tot huilen happy.gif
pinkblos.. (33)
Co-admin
pinkblossoms avatar
Geplaatst op: 11 mei 2011 19:28:41

Voor degene die geen genoeg kunnen krijgen van live streams:

http://home.nowlive.eu/index.php/topic,51848.0.html

De SST streams stoppen vanavond na de daily,nowlive gaat de streams uitzenden van de Duitse Bigbrother die j.l 1 mei is begonnen.
Zover ik tot nu toe heb gezien,zijn het nogal verschillende karakters op z,n zachtst gezegd
pinkblos.. (33)
Co-admin
pinkblossoms avatar
Geplaatst op: 12 mei 2011 19:19:47

Dalijk de laatste daily show en daarna de finale,ik ben erg benieuwd wie er gaat winnen.
Van de tussenstanden klopt iig geen ene donder,eerst kwamen ze uit op een totaal van 96% en daarnet kwamen ze uit op 102% confused.gif

Ik hoop dat Sharon of Karim wint,maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het toch Joanna wordt.
pinkblos.. (33)
Co-admin
pinkblossoms avatar
Geplaatst op: 12 mei 2011 22:53:07

Joanna is 4e geworden en ging dus met lege handen naar huis.
Karim werd 3e,Philip 2e en de winnares van SST 2011 is geworden:

http://yfrog.com/h3kfwxryj

Sharon wink.gif

Ondertussen is bekend geworden dat er een 2e deel secret story gaat komen,wat zich meer zal gaan richten op de streamers,ze hebben gemerkt dat er 90% via inet keek en de overige 10% naar tv,dat hadden ze juist andersom verwacht.
-Wicked- (33)
Admin
-Wicked-s avatar
Geplaatst op: 13 mei 2011 07:40:18

Ben blij dat sharon gewonnen geeft laughing.gif
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 13 mei 2011 09:10:35

pinkblossom zei:
Joanna is 4e geworden en ging dus met lege handen naar huis.
Karim werd 3e,Philip 2e en de winnares van SST 2011 is geworden:

http://yfrog.com/h3kfwxryj

Sharon wink.gif

Ondertussen is bekend geworden dat er een 2e deel secret story gaat komen,wat zich meer zal gaan richten op de streamers,ze hebben gemerkt dat er 90% via inet keek en de overige 10% naar tv,dat hadden ze juist andersom verwacht.

Een tweede deel? shocked.gif
Wist wel dat de livekanalen en streams goed bekeken werden, maar dacht dat ze nooit een tweede deel zouden gaan doen, omdat ze die kijkers juist op tv wouden hebben.
Ben er in ieder geval wel blij om... vond het leuk om aapjes te kijken en het sfeertje op internet was ook vaak gezellig rondom sst.
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op