Forum: Chatnu & Sex

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Chatnu & Sex
IzmirliS.. (31)
Gebruiker
IzmirliSarisins avatar
Geplaatst op: 02 september 2011 16:56:49
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Zoveel mensen die hier al jaren komen en met meerdere mensen sex (relatie) hebben gehad. En uiteraard is het eeuwige ontkenning...

Hoe komt het toch dat:

- iedereen onkent,
- vrouwen aanvallend reageren wanneer het gesprek sex is,

(Dit vraag ik echt heel heel serieus, ik kom hier al jaaaaaaaaaaaaaren en er zijn altijd paar dames en gasten die op hot willen staan en die echt hot zijn alleen met verlegde grenzen....) anyway kom maar op met jullie mening en probeer enigzins serieus te antwoorden
Fruitmei.. (29)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 02 september 2011 17:05:00

Vindu redenering beetje raar iedereen ontkent als ge nou echt niet gedate hebt dan is dat toch een feit zou ik gedate hebben zou ik dat gewoon zeggen maar moet er nie aan denken om te daten met een manneke van hier vind chat.nu een leuke site omdat ge veel met je profielke kan en op andere sites is dat heel erg minder maar zit niet op chat.nu om te datenlaughing.gif
IzmirliS.. (31)
Gebruiker
IzmirliSarisins avatar
Geplaatst op: 02 september 2011 17:07:54

Fruitmeid zei:
Vindu redenering beetje raar iedereen ontkent als ge nou echt niet gedate hebt dan is dat toch een feit zou ik gedate hebben zou ik dat gewoon zeggen maar moet er nie aan denken om te daten met een manneke van hier vind chat.nu een leuke site omdat ge veel met je profielke kan en op andere sites is dat heel erg minder maar zit niet op chat.nu om te datenlaughing.gif

waar uit Vlaanderen!!happy.gif just kidding.....

Zal het toelichten, daar jij niet op chatnu ben om te daten zijn er elke dag zo'n 80 a 150 wel om die reden hier, en geloof me die zijn er....
Fruitmei.. (29)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 02 september 2011 17:27:01

Dat zal idd zo zijn want de berichtskes die ik ook krijg is wilt u sex of wilt u daten nou dank u pas daarvoor maar idd ge zult zat vrouwkes en mannekes hebben die het wel doen date liever in Real live hehehe ziet ge gelijk wat voor vlees ik in de kuip hebtsurprised.gif
aysoennn.. (33)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 02 september 2011 17:31:23

Ik zal zeggen waarom wij aanvallend reageren, want je verwacht toch niet dat wij normaal zullen reageren op zwaar sexueel getinten berichtjes van onbekenden? Sommige jongens zijn heel erg. Gebeurt dit buiten op straat, werk of school, dan zouden zij hiervoor meegenomen worden door de politie, maar hier komen ze er gewoon mee weg. Het feit dat wij hier zitten is geen reden ot uitnodiging om sexueel belagen te worden.
IzmirliS.. (31)
Gebruiker
IzmirliSarisins avatar
Geplaatst op: 02 september 2011 17:40:21

aysoennnn zei:
Ik zal zeggen waarom wij aanvallend reageren, want je verwacht toch niet dat wij normaal zullen reageren op zwaar sexueel getinten berichtjes van onbekenden? Sommige jongens zijn heel erg. Gebeurt dit buiten op straat, werk of school, dan zouden zij hiervoor meegenomen worden door de politie, maar hier komen ze er gewoon mee weg. Het feit dat wij hier zitten is geen reden ot uitnodiging om sexueel belagen te worden.

paar van die berichten heb ik op een vaan de discussies hier gezien ja. Daarim geef ik je voor 100% gelijk.
Het ging mij echter om dat het gebeurt, en eigenlijk zowat iedereen ontkent
aysoennn.. (33)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 02 september 2011 17:50:56

Ow, het zal wel zeker gebeuren, zelfs op hyves of facebook gebeurt het, ik bedoel dit is wel een makkelijke manier om in contact te komen met iemand. En sommige meiden plaatsen wel hele uitdagende foto's. Maar dat is geen reden om alle meiden hier op dezelfde manier te benaderen. Sommige berichtjes zijn heel erg. Ik vraag me af hoe de mannen op dit zouden reageren als op een zelfde manier hun moeders, zusters of dochters benaderd zouden worden. Kennelijk is eer alleen voor de eigen familie geldig. De eer van andere meisjes is niet belangrijk.
IzmirliS.. (31)
Gebruiker
IzmirliSarisins avatar
Geplaatst op: 02 september 2011 17:58:29

aysoennnn zei:
Ow, het zal wel zeker gebeuren, zelfs op hyves of facebook gebeurt het, ik bedoel dit is wel een makkelijke manier om in contact te komen met iemand. En sommige meiden plaatsen wel hele uitdagende foto's. Maar dat is geen reden om alle meiden hier op dezelfde manier te benaderen. Sommige berichtjes zijn heel erg. Ik vraag me af hoe de mannen op dit zouden reageren als op een zelfde manier hun moeders, zusters of dochters benaderd zouden worden. Kennelijk is eer alleen voor de eigen familie geldig. De eer van andere meisjes is niet belangrijk.

ik ben er zelf een maar wat je zegt is helaas ons (Turk) eigen, wat betreft mannen.... Ik maak zoveel dingen mee en hoor zoveel dat niks meer mij verbaast. Elkaar in z'n waarde laten of niet roddelen is niet ons sterkste eigenschap.....confused.gif
Fruitmei.. (29)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 02 september 2011 18:03:23

Dat vind ik dus ook krijg wel eens mail dat mannekes uitgrbreid vertellen wie ze gepakt hebben das toch triest of het nou waar is of niet daat moet ge dan je bakkes over dicht houden want dat ben je een waardeloos persoonke vind ikno.gif [Gewijzigd op 02 september 2011 18:03:51]
aysoennn.. (33)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 02 september 2011 18:03:30

Gewoon leuk chatten, babbelen over van alles moet gewoon kunnen, soms heb je in de bus, in de trein ook een leuk gesprek met iemand, die vraagt dan ook niet gelijk van " wil je sex? " Maar gelukkig zijn er ook normale mannen, maar die worden eerder een uitzondering op de regel.
IzmirliS.. (31)
Gebruiker
IzmirliSarisins avatar
Geplaatst op: 02 september 2011 18:10:31

aysoennnn zei:
Gewoon leuk chatten, babbelen over van alles moet gewoon kunnen, soms heb je in de bus, in de trein ook een leuk gesprek met iemand, die vraagt dan ook niet gelijk van " wil je sex? " Maar gelukkig zijn er ook normale mannen, maar die worden eerder een uitzondering op de regel.

dank je wel, fijn om als een uitzonderin gezien te wordenlaughing.gif

ik wens u en iedereen een fijn weekend nu ik uitgewerkt benhappy.gif
Jamiroqu.. (27)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 28 maart 2012 19:31:45

Geef die meiden eens ongelijk... wat moeten ze dan zeggen? dat ze hoeren zijn die het voor niets doen..... daarom ontkennen ze, dat denk ik tenminste...
Jabadaba.. (24)
Gebruiker
Jabadabadoos avatar
Geplaatst op: 05 april 2012 22:20:12

Shit! jullie hebben me door.
Xaavy (1)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 13 april 2012 23:00:54

Ja mij ook zo te zien sad.gif
Jabadabadoo zei:
Shit! jullie hebben me door.
Jabadaba.. (24)
Gebruiker
Jabadabadoos avatar
Geplaatst op: 13 april 2012 23:05:16

Dat je reactie hiervoor voor mij bedoeld was? Ja, helaas.. sad.gif
Xaavy (1)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 13 april 2012 23:07:59

hahaha....

AHA.... nu heb ik je door idd....

dus toch?>!
Jabadabadoo zei:
Dat je reactie hiervoor voor mij bedoeld was? Ja, helaas.. sad.gif
Tja.. (24)
Gebruiker
Tja..s avatar
Geplaatst op: 23 april 2012 02:56:12

ja op straat hebben ze niet altijd zulke nette berichten. en via sites is kans tegenwoordig groter, en je bereik is groter
Xabio (0)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 06 mei 2012 21:40:49

angel.gif
Miss_ano.. (24)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 07 mei 2012 21:05:02

Zoveel mensen die hier al jaren komen en met meerdere mensen sex (relatie) hebben gehad. En uiteraard is het eeuwige ontkenning...

Hoe komt het toch dat:

- iedereen onkent,
- vrouwen aanvallend reageren wanneer het gesprek sex is,

Het kan inderdaad dat mensen via hier hebben afgesproken en sex / relatie hebben gekregen via hier.. WHY not.. wink.gif
De meesten ontkent natuurlijk maybe omdat iedereen dan raar gaat reageren ik denk dat het komt omdat mensen raar gaan kijken van spreek jij af via internet en kwa vetrouwen speelt een groot rol neem ik aanwink.gif

De meeste mensen hebben geen ballen om op straat iemand aan te spreken hoe ze dat doen via internet lekker achter je schermpje is wel makkelijk helaughing.gif [Gewijzigd op 07 mei 2012 21:06:05]
-viXie- (26)
Gebruiker
-viXie-s avatar
Geplaatst op: 08 mei 2012 01:00:53

Het probleem is dat (bijna) iedereen er hier van uitgaat dat mensen op CN uit zijn op seksdates, het zullen er heus wel veel zijn als je de foto's zo eens bekijkt maar het is geen regel happy.gif
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op