Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 januari 2012 23:11:56
Ey Black_Venom ben je er ook weer. Welkom terug op chatnu.
|
 caycikiz (23)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 januari 2012 19:45:09
lekker boeiend wie wat kiest
|
Alkan (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 februari 2012 15:55:35
Kirameki zei:Ey Black_Venom ben je er ook weer. Welkom terug op chatnu. 
Ik weet niet hoe jij hem kent, maar aan de weinige reacties die ik heb gelezen van hem is duidelijk te zien dat hij om zich heen slaat met zijn onwetendheid en/of schijnheiligheid, precies zoals het dit soort achterlijke, hypocriete turken betaamt.
in eigen kringen waar de meeste mensen net zo haatvol, achterlijk en/of schijnheilig zijn maakt die een punt.... maar jij als buitenstaander zou dat zelfs kunnen opmerken als je je hart en verstand op de juiste plaatsen hebt.?
laat hem lekker lullen en aanschouw wat voor achterlijke of hypocriete schaap het is.
-dit zijn 'turken' die in Nederland (extreem) links stemmen, en in Turkije (extreem) rechts.
-PKK vinden ze terroristisch, maar de tstjetsjeense rebellen vrijheidsstrijders
-beleven zelf een verzonnen, light 2.0 variant vd Islam(schijnheiligheid in het kwadraat) door doelbewust zich niet aan duidelijke de islamitische eisen en waarden te houden..... om vervolgens doodleuk terroristische Arabieren die notabene arabier zijn en arabisch spreken de les voor te lezen over de islam van ''de ware islam is niet zus maar zo''
zodoende worden ze zelfs niet eens serieus genomen door andere moslims. laat staan dat niet-moslims hen serieus en oprecht zouden kunnen vinden??
er is bar weinig, haast niets waar deze mensen oprecht in zijn.!
afkomst, geschiedenis, geloof niets!! daarom doen alle naakte feiten dit soort gasten pijn en gaan ze anderen meer haten.... ipv oprecht te zijn. (maar daar denken ze niet eens aan, omdat hypocrisie gewoon een trotse waarde is die nageleefd mag worden)
|
Alkan (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 februari 2012 16:03:40
voor achterlijke, schijnheilige, onderontwikkelde, haatvolle mensen is Erdogan een held. dit staat vast. geen enkel feit, of wat dan ook zal dit soort mensen op andere gedachten brengen.
maar buiten turkije?? hij wordt totaal niet serieus genomen, iedereen weet wat voor schaap hond(ligt eraan hoe je het bekijkt) het is. hij en zijn partij hebben de al wankele naam van Turkije helemaal vies en lachwekkend gemaakt.
turkije stelt daarom niets meer voor in de internationale politiek.
daarom ook dat de VS ervoor hebben gezorgd dat zo iemand aan de macht is gekomen in Turkije... want zo bukken AKP stemmers uit eigen wil(!)... en genieten zelfs vd verkrachtingen die ze doorstaan. ipv eervol voor jezelf(turkije) te zorgen.
|
Black_Ve.. (27)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 februari 2012 04:18:34
Hahaha, echt grandioos.. Applaus voor mijn voorganger, welke mij uitmaakt voor onwetende haatzaaier terwijl Dhr. zelf niet op de discussie zelf maar een aanval op persoon uitvoert op een 'niet hatelijke' manier.. 
En wat ik vooral knap vind is dat Dhr met 2 reacties van mij denkt te weten wat voor persoon ik ben.. Helderziende? Zeer netjes.. Vol met vooroordelen en scheren over 1 kam, en ook niet alwetende te noemen gezien de manier van handelen..
Ik hou er niet van om op waardeloze personen in te gaan die niet eens op de inhoud kunnen reageren Ik behou mijn 'achterlijke en schijnheilige' niveau, wil niet nog verder dalen tot de jouwe. X
|
Black_Ve.. (27)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 februari 2012 04:19:30
Kirameki zei:Ey Black_Venom ben je er ook weer. Welkom terug op chatnu. 
I AM BACK haha, dankje xxx
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 februari 2012 13:52:01
Black_Venom zei:Kirameki zei:Ey Black_Venom ben je er ook weer. Welkom terug op chatnu. 
I AM BACK  haha, dankje xxx
Zoals je helaas al had bemerkt is het niveau de laatste jaren gedaald en neem ik geen eens de moeite meer een discussie aan te gaan. In plaats van neutraal te kunnen discusseren spelen ze het op de persoon af, dat is een niveau waar ik niet tot wil degraderen.
In dit geval is vroeger was alles beter correct. Oldskool chatnu.
|
Alkan (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 februari 2012 14:09:35
schijnheiligheid druipt van de reacties af.
|
Black_Ve.. (27)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 06 februari 2012 02:35:34
Kirameki zei:
Zoals je helaas al had bemerkt is het niveau de laatste jaren gedaald en neem ik geen eens de moeite meer een discussie aan te gaan. In plaats van neutraal te kunnen discusseren spelen ze het op de persoon af, dat is een niveau waar ik niet tot wil degraderen.
In dit geval is vroeger was alles beter correct. Oldskool chatnu.
Vroeger was zeker alles beter hier op chatnu maarja nou moeten we het hier maar mee doen
|
 Alfa-Mal.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 06 februari 2012 10:42:40
Absurd.
Wie kent de gezegde verdeel en verover?
|
Alkan (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 06 februari 2012 15:46:42
Necip Fazil Kisakürek de leermeester van Erdogan, Ocalan, Türkes, Gül, Gülen e.d. beweerde letterlijk(!) dat het dienen vd Amerikaanse zaak/belangen, de Islam dienen is (ulul emre/kötülügü itaat farz)
hij zei dit in in de jaren 50/60 toen de Turkse economie, en de Turkse lire sterker dan de dollar was!!....
nadat er massaal gehoor is gegeven aan zijn oproep is de turkse economie achteruitgegaan sindsdien is het blijvend zo. de AKP valt hier ook 100% onder, en zijn daarom al jaren aan de macht (achterlijken mogen geloven dat ze voor de islam zijn maar in dit topic wordt door aanhangers van NFK alsof het tegenovergestelde waar is
Turkije kan daarom niet af van de schoot van Amerika, omdat dus de meerendeel het dienen van Amerika als een Soennitische overwinning zien zoals ook hier weer blijkt.
|
Alkan (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 06 februari 2012 15:50:33
in het kort: De ''revoluties'' van Mustafa Kemal Atatürk worden met chirurgische precisie verkracht en/of teruggedraaid. dit begon direct na zijn dood; en gaat onverminderd door, we zijn nu in de laatste fase beland (>Groot-Koerdistan).....
De kans zit er dan ook in dat een van de landverraders F.Gülen of A.Öçalan de nieuwe president van een verdeelde Anatolie/Turken kunnen worden.
AKP stemmende Turken kunnen niets meer dan genieten vd Verkrachting die ze doorstaan. door te doen alsof ze het beste voor hebben met Turkije, alsof ze tegen de PKK zijn enz... alhoewel hun doen en laten precies het tegenovergestelde laten zien.
Alle AKP stemmende Turken, die trots zijn op hun achterlijk- en/of schijnheiligheid, en hiermee om zich heen slaan, en denken ''goed'' bezig te zijn lijden aan het stockholmsyndroom
voor meer info:
http://mens-en-samenleving.infonu.nl/psychologie/23203-het-stockholmsyndroom.html
|
Black_Ve.. (27)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 februari 2012 17:51:49
Bledder / Bullshit / Onzin / Complot
Wie gelooft dit nou man? Alles lekker verzonnen zonder enkelle bron net zoals je voorgaande reacties. Landverraders, soennieten, Dienaren van amerika.. Zo ken ik er ook nog een hele hoop uit me reet verzinnen. Kom met feiten aan.
|
Black_Ve.. (27)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 februari 2012 17:56:51
Mensen zijn vergeten hoe Turkije 10 jaar geleden was, binnen 1 nacht 30% inflatie, mensen bang hun kinderen geen voedsel te kunnen geven.
Van economische crisis tot een staat dat Europa jaloers is op onze economische groei en evolutie van het land wat duidelijk met het oog te zien is, en dan komt er een zak patat aankakken met allemaal onzinnigheid en het verwacht ook nog dat we hem gaan geloven. Moeten we onze waarnemingen geloven, of luisteren naar degenen die doen alsof Turkije veranderd is in Afrika? Hoe je het went of keert, AKP blijft nr 1.
Kan je het beter? Richt zelf een politiek partij op Nog een chp erbij, word mooi lachen
|
Mike5044 (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 februari 2012 19:57:42
Alkan zei:in het kort: De ''revoluties'' van Mustafa Kemal Atatürk worden met chirurgische precisie verkracht en/of teruggedraaid. dit begon direct na zijn dood; en gaat onverminderd door, we zijn nu in de laatste fase beland (>Groot-Koerdistan).....
De kans zit er dan ook in dat een van de landverraders F.Gülen of A.Öçalan de nieuwe president van een verdeelde Anatolie/Turken kunnen worden.
AKP stemmende Turken kunnen niets meer dan genieten vd Verkrachting die ze doorstaan. door te doen alsof ze het beste voor hebben met Turkije, alsof ze tegen de PKK zijn enz... alhoewel hun doen en laten precies het tegenovergestelde laten zien.
Alle AKP stemmende Turken, die trots zijn op hun achterlijk- en/of schijnheiligheid, en hiermee om zich heen slaan, en denken ''goed'' bezig te zijn lijden aan het stockholmsyndroom
voor meer info:
http://mens-en-samenleving.infonu.nl/psychologie/23203-het-stockholmsyndroom.html
De copy and paste stukken zijn beter omdat er minder spel fouten inzitten. Los daarvan...
Hoe ik als Nederlander,geboren en getogen, tegen Turkije aankijk is dat de afgelopen 10/20 jaar er alleen maar enorme vooruitgang is geboekt.
Als je er statische gezien tegen aan zou kijken, economische groei, besteedbaar inkomen per inwoner, is dat enorm.
Daarom geef ik mijn credits aan Erdogan..
Van de andere kant Ataturk leefde in een andere tijd. Waar andere maatregelen nodig waren. Mijn conclusie hier is dat iedereen met zijn tijd mee moet.
|
 ALLI_PUL.. (30)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 februari 2012 00:35:54
Mustafa Kemal Atatürk natuurlijk
|
 Hawkeye (37)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 22 februari 2012 04:41:56
Ik ruik hier veel Koerdisch nationalisme of kritische Koerdische reacties
|
kosmar (71)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 15 maart 2012 22:51:19
ocalan
|
Haskovic.. (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 15 maart 2012 23:30:23
!!!!!!!!KIJK AUB NAAR DEZE CLIP !!!!!!!!!
ZELFS DE EZEL ACCEPTEERT ZIJN EIGEN ZOON NIET!!!
http://youtu.be/r5ZTKe8C4DQ
|
  maakniet.. (42)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 maart 2012 23:38:43
Black_Venom zei:Geen persvrijheid? Haha.. Ik snap nog steeds niet dat mensen niet willen accepteren dat de groep journalisten niet vastzitten voor stukjes dat ze in de krant hebben geschreven maar omdat ze betrokken zijn met ergenekon..wees realistisch. Krietiek op staat heb ik genoeg van gezien in kranten, dus ga mij niet vertellen dat ze dan meteen opgepakt worden. Belediging word gestraft en dat is terecht, zouden ze hier in nederland ook moeten doen. zogenaamde vrijheid van meningsuiting..
Nationalisme betekent houden van je land en volk zonder daarbij anderen laag te zien. Racistme betekent je eigen ras hoger zien dan dat van een ander.
Verwar nationalisme absoluut niet met racistme. kemalisme en nationalisme heeft niets met dit onderwerp te maken, we hebben het over Erdogan.
Kinderen hoeven zeker niet iedere morgen het volkslied zingen, en dit is niet verzonnen door AKP. Dan denk je dan horen ze dat te veranderen, maar als deze mensen dingen teveel beginnen te veranderen komen de rechtzaken want dan is het opeens revolutie of islamitisering.. Niets is ook goed wat ze doen.. Alles gaat stap voor stap, maar het gaat ook komen.
Zoals je zelf weet zijn ze nou bezig oorlogsmisdadigers te vervolgen. Voorheen kon dit niet, AKP heeft dit mogelijk gemaakt 
Sorry maar je hele lijst is gebasseerd op bullshit
Je vergelijking met de verdiensten klopt natuurlijk ook niet, er zit een verschil in maar vergeet niet dat je hier 120 euro aan zorgverzekering moet betalen, je kapot betaald aan belastingen, gemidelde huurprijzen op 600 a 700 zit terwijl je daar voor 200 een huis kan huren. Als RTE de situatie van economische crisis naar deze staat heeft kunnen brengen, kan jij het beter? En hetzelfde geld voor je leningspercentage, is al lang niet meer zo.
Jij komt hier met dingen aanlopen van vroeger, zoals het vroeger was.. Ben je de afgelopen 10 jaar niet meer naar Turkije geweest? Monsterlijke overwinning stond er in de kranten van hier met de verkiezing. De helft van Turkije kiest voor AKP. Ik ook 
|