Chiller9.. (32)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 26 februari 2007 22:21:49
Aanscherping regels
Vanaf heden zijn de regels op het forum aangescherpt. Mocht je turks praten, kan je per direct verwijderd worden. Verder zal iemand bij twee overtredingen van dezelfde aard (Turks praten uitgezonderd) verwijderd worden. Na meerdere verwijderingen volgt er een tijdelijke ban, mochten de regels hierna nog overtreden worden zal er een definitieve ban geplaatst worden.
Topics sluiten bij 250 pagina's met reacties
Topics die langer worden dan 250 pagina's, zullen gesloten worden door een forummod. Mocht je behoefte hebben om verder te praten in dit topic, maak je een nieuwe aan. Dus van Maak de zin af: Ik ben... maak je dan Maak de zin af: Ik ben... deel 2 enzovoorts. Er zal duidelijk aangegeven worden in de slotpost wanneer er een nieuwe geopend mag worden om hier genoemde reden.
Uitzondering op deze regel is het offtopic topic, dit topic mag alleen geopend worden door een forummod.
Meerdere profielen om te reageren
Het valt op dat er gebruikers zijn die niet het lef hebben om een bijdehante reactie, of een reactie die net op het randje zit, te plaatsen onder hun eigen profielnaam. Hiervoor wordt een nieuw profiel aangemaakt; dit is niet toegestaan. Mocht je een opmerking willen plaatsen waar mensen het niet mee eens (kunnen) zijn; heb dan het lef het onder je eigen naam te doen. Tweede of derde profielen zullen verwijderd worden als ze voor dit doel aangemaakt zijn.
Quotes
Om het forum overzichtelijk te houden is het niet toegestaan om meer dan twee reacties mee te quoten. Door deze regel blijven topic overzichtelijker en ontstaat er minder ergernis.
Topics over Turkse series, artiesten, enz.
Een regel die al langer geldt; het is niet toegestaan om voor elke serie of artiest een topic aan te maken. Het is voor de moderators lastig te controleren of iets buitenlands is of niet, hier wordt veel misbruik van gemaakt. Ook kunnen veel mensen niet mee praten in deze topics. Wat Turkse gebruikers wel kunnen als er bijvoorbeeld over een Engelse band gepraat wordt; die kennen we allemaal. Er is éen topic waar je wel dingen kwijt kan over series en dergelijke, dat is deze. Mocht deze op slot zijn, neem even contact op met een van de forummods of met mij zodat het topic weer geopend kan worden.
Competitietopics
Hierbij geldt hetzelfde als bij het hierboven genoemde; er wordt veel gesproken in een andere taal dan het toegestane Nederlands en Engels. Er is besloten dat mensen die deze regel overtreden in een competitietopic per direct en zonder pardon verwijderd worden.
Topics over Koerden & Turken
Deze topics draaien altijd uit op ruzie. Het is niet mogelijk een discussie te voeren zonder dat meningen als een persoonlijke aanval gezien worden, daarom is besloten deze topics niet meer toe te staan.
Oneens met waarschuwingen door het beheer
Indien je het oneens bent met een waarschuwing die je gekregen hebt of een topic dat gesloten is, neem dan contact op met mij en ga niet lopen vitten in andere topics. Dit is storend. Mocht dit door een van de mods gezien worden, zal je zonder pardon verwijderd worden.
|